За щастие на едни и за нещастие на други, Изабели Фонтана е новото лице на Mango.
Както добре си спомняте, преди на тази "позиция" бе Скарлет Йохансон.
С избора на ново рекламно лице, рекламната кампания също поема в друга посока. Още повече, че зад обектива е не кой да е, а самият Тери Ричардсън.
Неговият маниер на работа неслучайно е един от най-копираните. Премахването на какъвто и да е било фон или декор кара Изабели да изпъкне още повече.
Не само Изабели, а и тоалетите от новата есенна колекция, които са много по-дръзки и секси от обикновено.
Тесни кожени или раирани панталони, къси рокли и поли, плюс блясък в допустими норми - това, накратко, предлагат от марката.
Колаборацията е изключително успешна, а очите ликуват. В галерията горе.
Вижте и как е създадена фотосесията:




Рецепта за картофени кюфтета с гъби без пържене
Алергията към фъстъци - откритието, което промени възгледите на учените и лекарите
Земетресение в Гърция разклати здраво България
Втора мощна слънчева експлозия за денонощие
Китай отложи завръщането на „Шънчжоу-20“ след сблъсък
Китай стартира първия в света ториев реактор
Ван Дайк се "озъби" на Руни в интересна размяна
Луис Енрике каза защо ПСЖ клекна пред Байерн
Ковънтри бързо забрави първата си загуба и се върна към победите
Биковете направиха забележителен обрат в НБА за нова победа
Есенни маникюри с огнени цветове за късмет според фъншуй (+Снимки)
5 ферментирали храни за супер имунитет през цялата година
Протеинов тост с авокадо и бурата
Таро карта за 5 ноември, сряда
Оток на ръцете или краката след операция
Риновируси и напреднала възраст – защо обикновената настинка не е безобидна след 65 години?
Какви методи за лечение на рака на стомаха предлага съвременната медицина?
Нов нехормонален медикамент при менопауза одобри FDA
Остави коментар