За щастие на едни и за нещастие на други, Изабели Фонтана е новото лице на Mango.
Както добре си спомняте, преди на тази "позиция" бе Скарлет Йохансон.
С избора на ново рекламно лице, рекламната кампания също поема в друга посока. Още повече, че зад обектива е не кой да е, а самият Тери Ричардсън.
Неговият маниер на работа неслучайно е един от най-копираните. Премахването на какъвто и да е било фон или декор кара Изабели да изпъкне още повече.
Не само Изабели, а и тоалетите от новата есенна колекция, които са много по-дръзки и секси от обикновено.
Тесни кожени или раирани панталони, къси рокли и поли, плюс блясък в допустими норми - това, накратко, предлагат от марката.
Колаборацията е изключително успешна, а очите ликуват. В галерията горе.
Вижте и как е създадена фотосесията:




Жена наби и души мъжа си в София
"Спаси София": ПП-ДБ предлагат двойно по-скъпо паркиране без истинска реформа
James Webb открива следи от първите гигантски звезди
Американски физик за възможността 3I/ATLAS да има извънземен произход
Втора мощна слънчева експлозия за денонощие
Китай отложи завръщането на „Шънчжоу-20“ след сблъсък
Краят на хегемонията наближава: Лудогорец е посмешище, а Левски лети
ВИДЕО: Арда - Левски
ВИДЕО: ЦСКА - Монтана
ВИДЕО: Черно море - Лудогорец
Лесни трикове за намаляване на кортизола
Спектакълът „В зеницата на самотата“ на Диана Досева ще бъде представен на Фестивала на авторския театър
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
Микроизневяра – какво представлява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Само 40% от българите водят здравословен начин на живот, показва голямо здравно проучване
Какво е наследствена непоносимост към фруктоза?
Какви ползи ни носи райската ябълка?
Остави коментар