За щастие на едни и за нещастие на други, Изабели Фонтана е новото лице на Mango.
Както добре си спомняте, преди на тази "позиция" бе Скарлет Йохансон.
С избора на ново рекламно лице, рекламната кампания също поема в друга посока. Още повече, че зад обектива е не кой да е, а самият Тери Ричардсън.
Неговият маниер на работа неслучайно е един от най-копираните. Премахването на какъвто и да е било фон или декор кара Изабели да изпъкне още повече.
Не само Изабели, а и тоалетите от новата есенна колекция, които са много по-дръзки и секси от обикновено.
Тесни кожени или раирани панталони, къси рокли и поли, плюс блясък в допустими норми - това, накратко, предлагат от марката.
Колаборацията е изключително успешна, а очите ликуват. В галерията горе.
Вижте и как е създадена фотосесията:




Медведев: Действията на САЩ принудиха Русия да обмисля ядрени опити
Румен Христов: 558 хил. работят в публичния сектор, който харчи материални блага
Опасна ли е за Земята черната дупка Gaia BH1
Как да пробудим съзнанието си
В САЩ откриха, че човешкото сърце е способно на самовъзстановяване
Най-голямата паяжина в света е открита в пещера между Албания и Гърция
От Лудогорец: Имаме сили да се противопоставим на Ференцварош
Вечното дерби наближава: Обявиха най-силните страни на Левски и ЦСКА
Исторически сезон за Левски: В Мечата прегръдка
Бившата на Ямал вече мачка чаршафите с друга звезда + СНИМКИ
Дневен хороскоп за 6 ноември, четвъртък
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
5 кристала, които ще повишат вибрацията в дома ви
2 зодии с голям напредък до края на 2025
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Остави коментар