Вече за никого не е тайна, че огромна част от модата през 2012 ще бъде повлияна от възраждането на естетиката на 20-те години на миналия век.
Това, което трябва да бъде разбрано обаче е как всички ние – и потребителите и тези, които създават теченията в модата, избират да се прикрепят към един или друг стил.
Естествено, до голяма степен затова допринасят актуалните стилове и елементи на попкултурата.
Спомняте си, Когато Лейди Гага се появи на сцената, всичко в модата придоби един футуристичен, фрийк вид. След това светът се запали по „Момчетата от Медисън Авеню" и изведнъж всички дами се превърнаха в класически красавици, сякаш излезли от 50-те.
Сега, вече видяхме (горещо се надявам да сте го направили наистина) „Полунощ в Париж" на Уди Алън, очакваме най-новата адаптация на „Великят Гетсби", както и новия филм на Мадона - „W.E." и това са само част от причините модният свят да обърне поглед назад към декаденските времена от началото на миналия век.
Първа снимка от "Великият Гетсби", Fashionising
Днешната фотосесия е типичен пример за влиянието на двайсетте в момента. Това е новият рекламен каталог на фирмата за бельо „Patricia Fieldwalker", наречен „Черна Магия" и изцяло направен да изглежда като извадка от прочутите двадесетарски филм-ноари.
Черно-бели, мистични, увити в мъгла и фаталност... Потопете се в атмосферата в галерията.