Снимките от новата рекламна кампания на Louis Vuitton men показва не само възраждането на мъжката линия на модната къща, но и заявява нагледно какви би трябвало да са нейните клиенти: класически мъжкари с финансови възможности и обичащи екзотичните пътешествия.
Локацията, където сесията е правена е африканската пустия Сахара, а темата – мъже на сафари.
Събирателният образ на всички клиенти на Vuitton men е моделът Werner Schreyer, които поема на едно вълнуващо пътешествие из пустинните пясъци, пременен в най-доброто от пролетната колекция, а фотограф е Alasdair McLellan.
Мисията на двамата е една – да покажат, че за мъжа-Vuitton няма невъзможни неща и лично по наше мнение я изпълняват успешно.
Разгледайте снимките в галерията и се потопете в приключението сега.





Мъжът, който наръга жена в Благоевград, остава в ареста
Йотова: Няма нищо по-обединяващо от силата на вярата, духовността и книжовността
Николай Денков стана зам.-председател на "Продължаваме промяната"
Неочаквано откритие: Момиче намери на плажа следи от гигант на 200 млн. години
Канадски учен твърди: Извънземни се крият на Луната и шпионират Земята
Учени откриха „блуждаеща“ планета, която поглъща 6 млрд. тона вещества в секунда
Може ли човек да оцелее в черна дупка
НА ЖИВО: Левски - ЦСКА 0:1, уникален гол на Ето
Подпряха ли Левски? Съдиите спестиха червен картон на Мечката след яко меле
Юнайтед измъкна точка в зрелище срещу Тотнъм
Ливърпул с ключов ход за звезда
Поверия за ангелската дата 11/11
Седмична нумерологична прогноза за 10 – 16 ноември
Дерматолог: Да губим до 100 косъма на ден е нормално, но не и повече
Паста пене за 15 минути
Епидемия от самота и отсъствие на принадлежност мъчи съвременния човек
Приемът на мелатонин се свърза с повишен риск от сърдечна недостатъчност
Доц. д-р Красимира Христова с международно признание на световния форум по хипертония в Китай
Мобилни екипи на Националния център за психосоматика осигуряват психологична грижа за пациенти с тежки заболявания в София
Остави коментар