Снимките от новата рекламна кампания на Louis Vuitton men показва не само възраждането на мъжката линия на модната къща, но и заявява нагледно какви би трябвало да са нейните клиенти: класически мъжкари с финансови възможности и обичащи екзотичните пътешествия.
Локацията, където сесията е правена е африканската пустия Сахара, а темата – мъже на сафари.
Събирателният образ на всички клиенти на Vuitton men е моделът Werner Schreyer, които поема на едно вълнуващо пътешествие из пустинните пясъци, пременен в най-доброто от пролетната колекция, а фотограф е Alasdair McLellan.
Мисията на двамата е една – да покажат, че за мъжа-Vuitton няма невъзможни неща и лично по наше мнение я изпълняват успешно.
Разгледайте снимките в галерията и се потопете в приключението сега.





Сутрешен секс - по-добър от кофеина и полезен за работа и кариера
Откриха Стефани, изчезнала на Витоша
Денков: Всичко, което ще се случи оттук нататък с "Лукойл", е отговорност на управляващите
Неочаквано откритие: Момиче намери на плажа следи от гигант на 200 млн. години
Канадски учен твърди: Извънземни се крият на Луната и шпионират Земята
Учени откриха „блуждаеща“ планета, която поглъща 6 млрд. тона вещества в секунда
Може ли човек да оцелее в черна дупка
Марсилия окупира върха след класика
Торино измъкна точка от Юве
Джокович триумфира с титла №101 в кариерата си
Национал на Италия залюби Мис Вселена + СНИМКИ
Дневен хороскоп за 9 ноември, неделя
Поверия за ангелската дата 11/11
Седмична нумерологична прогноза за 10 – 16 ноември
Дерматолог: Да губим до 100 косъма на ден е нормално, но не и повече
Епидемия от самота и отсъствие на принадлежност мъчи съвременния човек
Приемът на мелатонин се свърза с повишен риск от сърдечна недостатъчност
Доц. д-р Красимира Христова с международно признание на световния форум по хипертония в Китай
Мобилни екипи на Националния център за психосоматика осигуряват психологична грижа за пациенти с тежки заболявания в София
Остави коментар