Снимките от новата рекламна кампания на Louis Vuitton men показва не само възраждането на мъжката линия на модната къща, но и заявява нагледно какви би трябвало да са нейните клиенти: класически мъжкари с финансови възможности и обичащи екзотичните пътешествия.
Локацията, където сесията е правена е африканската пустия Сахара, а темата – мъже на сафари.
Събирателният образ на всички клиенти на Vuitton men е моделът Werner Schreyer, които поема на едно вълнуващо пътешествие из пустинните пясъци, пременен в най-доброто от пролетната колекция, а фотограф е Alasdair McLellan.
Мисията на двамата е една – да покажат, че за мъжа-Vuitton няма невъзможни неща и лично по наше мнение я изпълняват успешно.
Разгледайте снимките в галерията и се потопете в приключението сега.





ДСБ сезира НАТО за търпимостта на управляващите към руското влияние в България
Синдром на самозванеца - как да го разпознаем и колко опасен е
Последно сбогом в Тайланд с кралицата майка (СНИМКИ)
MeerKAT засече радиосигнал от междузвездната комета 3I/ATLAS
Неочаквано откритие: Момиче намери на плажа следи от гигант на 200 млн. години
Канадски учен твърди: Извънземни се крият на Луната и шпионират Земята
Учени откриха „блуждаеща“ планета, която поглъща 6 млрд. тона вещества в секунда
Престижно! Дадоха голяма награда на Фьолер
Директор в Левски: Трябва да приемем загубата с достойнство
Меси вилнее, Интер Маями громи + ВИДЕО
Цветомир Найденов „захапа“ здраво треньора на Левски
Седмична таро прогноза за 10 – 16 ноември
Трапезата на Свети Мина
Какво да хапвате за здраво сърце, бъбреци и кожа?
Стек хапки с чесново масло и зелен фасул
Епидемия от самота и отсъствие на принадлежност мъчи съвременния човек
Приемът на мелатонин се свърза с повишен риск от сърдечна недостатъчност
Доц. д-р Красимира Христова с международно признание на световния форум по хипертония в Китай
Мобилни екипи на Националния център за психосоматика осигуряват психологична грижа за пациенти с тежки заболявания в София
Остави коментар