Снимките от новата рекламна кампания на Louis Vuitton men показва не само възраждането на мъжката линия на модната къща, но и заявява нагледно какви би трябвало да са нейните клиенти: класически мъжкари с финансови възможности и обичащи екзотичните пътешествия.
Локацията, където сесията е правена е африканската пустия Сахара, а темата – мъже на сафари.
Събирателният образ на всички клиенти на Vuitton men е моделът Werner Schreyer, които поема на едно вълнуващо пътешествие из пустинните пясъци, пременен в най-доброто от пролетната колекция, а фотограф е Alasdair McLellan.
Мисията на двамата е една – да покажат, че за мъжа-Vuitton няма невъзможни неща и лично по наше мнение я изпълняват успешно.
Разгледайте снимките в галерията и се потопете в приключението сега.





Рецепта за крем карамел с тиква по японски
Три зодии започват нов етап на успех след 8 ноември
Късмет и любов за три китайски зодии от 10 до 16 ноември
"Блуждаеща планета" поглъща околната материя рекордно бързо
Канадски учен твърди: Извънземни се крият на Луната и шпионират Земята
Учени откриха „блуждаеща“ планета, която поглъща 6 млрд. тона вещества в секунда
Може ли човек да оцелее в черна дупка
Астронавтите масово страдат от космическа болест – какво представлява тя
Олимпиакос надви Партизан в края, Реал взе Ел Класико с тройки
Сабаленка и Рибакина ще спорят за титлата във Финалния турнир в Рияд
Орела за грешника за Добруджа: Тази глупост граничи с не знам каква простотия!
Рибакина е на финал на Мастърса при жените
Нумерологична прогноза за 8 ноември
Днес отбелязваме Архангеловден
Дневен хороскоп за 8 ноември, събота
Пало санто – срещу негативна енергия и за уют в дома
Епидемия от самота и отсъствие на принадлежност мъчи съвременния човек
Приемът на мелатонин се свърза с повишен риск от сърдечна недостатъчност
Доц. д-р Красимира Христова с международно признание на световния форум по хипертония в Китай
Мобилни екипи на Националния център за психосоматика осигуряват психологична грижа за пациенти с тежки заболявания в София
Остави коментар