В рекламните кампании на един от най-прочутите италиански лейбъли – Dolce&Gabanna – никога не е липсвало тънко чувство за хумор.
Откриваме го и в тази – посветена на мъжката им линия за пролетта на 2012 година.
Снимките са изключително оригинални: те са правени да изглеждат точно като старите семейни фотографии, които италианските фамилии толкова обичат да си правят, а атмосферата ни пренася директно в някое от красивите средиземноморски италиански градчета, така както са изглеждали през отминалия век.
И по-точно: под стряхата на фамилната къща, под която се е събрало цялото семейство, за да увековечи своята сплотеност.
Разгледайте кампанията горе, в галерията.





Начини да овладеем егото си и да открием вътрешен мир
Рая Назарян официално заменя Киселова като председател в НС
Загадъчно: Свързват появата на ярки точки в небето с периодите на ядрени опити
За първи път заснеха изхвърляне на плазма от звезда – аналог на Слънцето
Изумително откритие: Живот под ледената шапка на Арктика
Вулкан в Космоса: За първи път е открит спътник на планета извън Слънчевата система
Георги Чиликов се ядосва: Бяхме на косъм
Шамар за Левски: Поискаха от Наско Сираков 5 млн. лева
Христо Янев залага на "пейки" в ЦСКА
Драмата в Реал Мадрид! Винисиус накарал агента да му търси нов колос
Дневен хороскоп за 29 октомври, сряда
Меркурий преминава в Стрелец на 29 октомври – възможни са напрежения в общуването
Книга събира 30 практики, които помагат за изчистване и балансиране на енергийното поле
Психолог: Гневът е нормална емоция и показва, че детето преживява нещо важно за него
Какво се променя след 40?
Mенопаузата може да повлияе на паметта и настроението
Част от вродения хипотиреоидизъм остава неразпознат от скрининга
Инфекциите на пикочните пътища и хигиената в кухнята са свързани?!
Остави коментар