Имало едно време едно бедно момиченце, сираче, което трябвало да живее с мащехата си и двете си полу-сестри, които направо го побърквали. Да, става въпрос за Пепеляшка, която накрая среща своя принц и то благодарение на една обувка. Обувка така изящна, с висок ток, с много блясък, която направо заспива на крака й.
Тази вечна приказка използват и магазините за обувки ANTIDOTE в новата си рекламна кампания. Само, че тя акцентира върху тези, на които обувката не пасва!
Фотографът Джиампаоло Сгура е една крачка напред и залага на концепцията за андрогините, чиито едри стъпала не влизат във фините "пантофки" на сезона. Да не пропускаме и чантите и грима, които добавят колоритност и провокация към моделите и аналогично към кампанията. Стилист е Мигел Арнау.
А ето ги и самите тях в галерията ни!