Имало едно време едно бедно момиченце, сираче, което трябвало да живее с мащехата си и двете си полу-сестри, които направо го побърквали. Да, става въпрос за Пепеляшка, която накрая среща своя принц и то благодарение на една обувка. Обувка така изящна, с висок ток, с много блясък, която направо заспива на крака й.
Тази вечна приказка използват и магазините за обувки ANTIDOTE в новата си рекламна кампания. Само, че тя акцентира върху тези, на които обувката не пасва!
Фотографът Джиампаоло Сгура е една крачка напред и залага на концепцията за андрогините, чиито едри стъпала не влизат във фините "пантофки" на сезона. Да не пропускаме и чантите и грима, които добавят колоритност и провокация към моделите и аналогично към кампанията. Стилист е Мигел Арнау.
А ето ги и самите тях в галерията ни!




Рецепта за картофени кюфтета с гъби без пържене
Алергията към фъстъци - откритието, което промени възгледите на учените и лекарите
Земетресение в Гърция разклати здраво България
Втора мощна слънчева експлозия за денонощие
Китай отложи завръщането на „Шънчжоу-20“ след сблъсък
Китай стартира първия в света ториев реактор
Ван Дайк се "озъби" на Руни в интересна размяна
Луис Енрике каза защо ПСЖ клекна пред Байерн
Ковънтри бързо забрави първата си загуба и се върна към победите
Биковете направиха забележителен обрат в НБА за нова победа
Есенни маникюри с огнени цветове за късмет според фъншуй (+Снимки)
5 ферментирали храни за супер имунитет през цялата година
Протеинов тост с авокадо и бурата
Таро карта за 5 ноември, сряда
Оток на ръцете или краката след операция
Риновируси и напреднала възраст – защо обикновената настинка не е безобидна след 65 години?
Какви методи за лечение на рака на стомаха предлага съвременната медицина?
Нов нехормонален медикамент при менопауза одобри FDA
Остави коментар
Една
( преди 13 години )