Имало едно време едно бедно момиченце, сираче, което трябвало да живее с мащехата си и двете си полу-сестри, които направо го побърквали. Да, става въпрос за Пепеляшка, която накрая среща своя принц и то благодарение на една обувка. Обувка така изящна, с висок ток, с много блясък, която направо заспива на крака й.
Тази вечна приказка използват и магазините за обувки ANTIDOTE в новата си рекламна кампания. Само, че тя акцентира върху тези, на които обувката не пасва!
Фотографът Джиампаоло Сгура е една крачка напред и залага на концепцията за андрогините, чиито едри стъпала не влизат във фините "пантофки" на сезона. Да не пропускаме и чантите и грима, които добавят колоритност и провокация към моделите и аналогично към кампанията. Стилист е Мигел Арнау.
А ето ги и самите тях в галерията ни!




James Webb открива следи от първите гигантски звезди
Американски физик за възможността 3I/ATLAS да има извънземен произход
Втора мощна слънчева експлозия за денонощие
Китай отложи завръщането на „Шънчжоу-20“ след сблъсък
Защо Левски е толкова силен?
Краят на хегемонията наближава: Лудогорец е посмешище, а Левски лети
ВИДЕО: Арда - Левски
ВИДЕО: ЦСКА - Монтана
Милена Аврамова за филма „Рожден ден“: Вселената започва да работи, когато правиш нещо хубаво
Лесни трикове за намаляване на кортизола
Спектакълът „В зеницата на самотата“ на Диана Досева ще бъде представен на Фестивала на авторския театър
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Само 40% от българите водят здравословен начин на живот, показва голямо здравно проучване
Какво е наследствена непоносимост към фруктоза?
Остави коментар
Една
( преди 13 години )