IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Децата на модната индустрия

13 януари 2012 08 40

Конструираме ли модата или тя ни конструира?

Снимка: Narya Abhimata

Снимка: Narya Abhimata

Напоследък, като че ли стана модерно мъжете да носят обувки на висок ток, да слагат дамски аксесоари, да ползват козметика за жени и дори да се обличат като такива. Модната индустрия ли роди термините „метросексуален“ и „трансексуален“ и отглежда ли цяло поколение млади андрогини? Може би...

Факт е, че тази формула работи добре в рекламата и модата, дори и в период на криза. Днес моделите андрогини са най-силното оръжие на модната. Критици, дизайнери, фотографи, всички искат парче от тях. Затова тематиката на сесията на Narya Abhimata отново гравитира около темата "мъжете с дамски аксесоари", заснета за януарския брой на списание DEW. Дали ако не беше различен, светът щеше да научи името на сърбина Андрей Пейдж. С дългата си руса коса, стройно тяло, чувствени устни и с няколко кадъра в рекламната кампания на HEMA, Андрей удари в земята всички, които някога са търсели провокация и внимание.

Магазините за обувки ANTIDOTE  също заложиха на тези типажи в новата си рекламна кампания, за да покажат нещо различно. Светът като че ли се нуждаеше именно от това – смел пример, че да си различен не е грешно и лошо, даже напротив.

Рубенсов тип жена, жени-кукли, жени-скелети, андрогини – модата конструира всички ни. Дори и да мислите, че това не важи за вас, замислете се дали се съобразявате с подбора на дрехи сутрин, дали обичате да пазарувате, хващате ли се да четете модни списания или да се заглеждате в новите модни обувки на колежката – честито, и вие сте в кюпа, като всички ни. И в това няма нищо лошо – новото винаги е по-добро от старото, във всяко отношение, винаги е приемано от едни и осъждано от други!

  Вижте фотосесията за сп. DEW  в галерията ни!

Автор на статията:
Миглена Данова

КоментариКоментари