ЛиАн Нийлс накара момичето на Juicy Couture да порасне. Творческият директор на марката пожела тя да излъчва свежест, сексапил, енергия и една зряла съблазън, която да отличава клиентките на лейбъла от съвременната Лолитка.
И ето, че таргетът на пролетната колекция на бранда е младата, модерна, жена, която обича да експериментира, обича да декорира, иска да ѝ бъде удобно, но и да е красива, защото винаги е на крак. Тя иска цветове, шарки, къси дължини и много аксесоари.
„Тя е стилна, но същевременно ѝ се играе и иска забавни тоалети", казва за момичето на Juicy Couture Нийлс.
За да поясни точно какво има предвид, лица на кампанията са Анна Селезнева, Едита Вилкевичут и Магдалена Фраковиак. С разпуснати коси и кръгли, големи обеци те изглеждат като ученички, готови за парти. Тоалетите, които демонстрират, са цветни костюмчета от две части – ултракъси панталонки и яке или риза, в зелено, розово; шарени рокли, които падат свободно по тялото и впити тесни панталони отново в богата цветова гама.
Акцент са и чантите, които предимно са с правоъгълна форма, различни цветове, с капси и камъни и дълги дръжки.
Вижте дрехите и аксесоарите в галерията ни.