Изкуството да създаваш обувки. Може би това ще е най-подходящото име на биографична книга, посветена на емблематичния дизайнер Джими Чу и неговия култов лейбъл.
Дали някой изследовател на модата би се наел да напише такъв труд все още не е ясно, но със сигурност ще се продава като топъл хляб... Или като чифт Jimmy Choo от новата колекция.
Мислим си всичко това, защото модната марка Jimmy Choo навърши 15 славни, бляскави години.
По този повод нейният основател реши да издаде не книга, а супер лускозен настолен каталог с най-доброто от творенията му.
Каталогът включва презентацията в снимки и скиците на петнайсетте най-значими обувки на Jimmy Choo, като за проектa са наети фотографи като Марио Тестино и Тери Ричардсън.
Освен продуктови фотографии, представянето на всяка от обувките включва снимки от модните подиуми, папарашки фотографии от червения килим и всичко, до което са се докоснали дадените обувки.
Каталогът е разделен на 9 тематични глави, които се фокусират върху различни теми. Например, Глава първа е посветена на всички известни личности и модни икони, които са помогнали на марката да стане популярна – например Кари Брадшоу, емблематичната героиня от „Сексът и градът".
Глава втора пък показва защо и по какъв начин дизайнерската къша използва смелите анималистични принтове и какъв ефект успява да постигне.
Глава шест показва кои са най-популярните клиенти на Jimmy Choo.
Вижте кои са 15-те емблематични обувки на марката горе в галерията.