За участието си в кампанията Би каза: „Винаги съм харесвала фокуса на H&M върху забавната и достъпна мода. Допадна ми и концепцията, която осъществихме заедно – да изследваме различните емоции на жената, представени от четирите елемента – огън, вода, земя и вятър. Заснемането на кампанията беше приказно, бяхме на красив тропически остров. Сякаш снимахме филм, а не реклама".
Снимките вижте в галерията ни.





На 5 ноември наблюдаваме най-ярката Суперлуна за годината
Китай стартира първия в света ториев реактор
Пакистански астронавт ще посети китайската орбитална станция „Тянгун“
Обсерваторията „Вера Рубин“ откри огромен звезден поток
В монголската пустиня издигат „марсиански“ лагер
Левски се измъчи, но взе сладка победа във втория квалификационен кръг на ШЛ
Арсенал гази наред, лондончани с исторически рекорд в ШЛ
Звезда на Левски каза как ще победят ЦСКА
Навръх сблъсъка Ливърпул – Реал: Разкриха кой от двата колоса е предпочитал Вирц
Тест: Коя емоция управлява живота ви в момента?
Пълнолуние в Телец на 5 ноември – портал към изобилие и сбъдване на желания
Сила на всяка възраст – 3 причини жените да вдигат тежести
Нов нехормонален медикамент при менопауза одобри FDA
Памуклийка – древна билка от помощ при съвременни заболявания
Захарен диабет тип I при деца - хранене и инсулинолечение
В УМБАЛ „Света Марина“ – Варна спасиха петдневно бебе с рядка вродена аномалия
Остави коментар