Кой друг, освен черната пантера Наоми Кембъл може да бъде рекламно лице на пролетната кампания на Pinko? Този сезон модните брандове са се уговорили да се придържат към контраста в рекламните си кампании – или невероятни пъстри и цветни, или изчистени и черно-бели.
Докато Armani и Bellechasse показват най-доброто от колекциите за идния сезон в ретро черно-бели кадри, то DSquared2 и Prada залагат на пъстрите и ярки цветове във фотосесиите си. Този сезон Pinko официално се присъедини към ретро клуба, но със свое виждане за черно-бялата фотография.
Освен супер-шикoзните продукти на марката, Наоми показва и какво означава да си професионалист и легенда в модната индустрия. Няма как да не се отбележи, че мис Кембъл днес изглежда като един чисто нов модел – супер свежа, жизнена и очарователна.
Разгледайте всички снимки в галерията ни!




Жена наби и души мъжа си в София
"Спаси София": ПП-ДБ предлагат двойно по-скъпо паркиране без истинска реформа
James Webb открива следи от първите гигантски звезди
Американски физик за възможността 3I/ATLAS да има извънземен произход
Втора мощна слънчева експлозия за денонощие
Китай отложи завръщането на „Шънчжоу-20“ след сблъсък
Краят на хегемонията наближава: Лудогорец е посмешище, а Левски лети
ВИДЕО: Арда - Левски
ВИДЕО: ЦСКА - Монтана
ВИДЕО: Черно море - Лудогорец
Лесни трикове за намаляване на кортизола
Спектакълът „В зеницата на самотата“ на Диана Досева ще бъде представен на Фестивала на авторския театър
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
Микроизневяра – какво представлява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Само 40% от българите водят здравословен начин на живот, показва голямо здравно проучване
Какво е наследствена непоносимост към фруктоза?
Какви ползи ни носи райската ябълка?
Остави коментар