Че светът повече няма да бъде същият след пандемията, в това нямаме съмнения. И бяхме сигурни, че най-динамичните индустрии, без значение с колко годишна история, ще се адаптират много бързо в създалата се ситуация.
И бяхме прави.
Предстоящата Седмица на модата в Лондон, която обикновено се случва през юни и септември, слага началото на новия свят за модната индустрия.
Официално съобщение от вчера гласи, че мъжките и женските колекции ще се слеят в една платформа, която за първи път в историята ще бъде изцяло и само дигитална.
Нейният дебют ще видим през юни, а на нея ще можем да открием интервюта, подкаст, дневници на дизайнери, уебинари и дигитални шоурумове.
Най-общо казано – за първи път всички ще имат достъп до изживяването Седмица на модата, не само избраните известни личности и модни редактори.
„Жизненоважно е да погледнем в бъдещето и възможността да се променим, да си партнираме и да водим иновацията“, сподели Каролин Ръш, директор на BFC.
Тя добави, че британската мода трябва да отговори на съвременните нужди на днешния ден и да се справи с бързо променящите се времена за индустрията.
„Дизайнерите ще имат възможност да споделят историите си, колекциите си, с много по-голяма, световна аудитория.“, допълва тя.
Каролин Ръш, Снимка: BGNES