Оказва се, че Ив Джобс няма никакъв интерес към работата с технологиите. За разлика от баща си – Стив Джобс, който създава гиганта Apple, 22-годишната красавица е решила да се занимава със съвсем друго. В края на тази година тя направи своя дебют на модната сцена, рекламирайки любимото червило на младите.
Ив е заснела няколко снимки във ваната за марката “Glossier“, които бяха споделени в социалните мрежи. На фотосесията моделката е заобиколена от мехурчета, а под очите си е залепила черна маска за лице. Тя слага новото червило от празничната колекция на Glossier, което е в червен цвят. В описанието Джобс благодари на марката и Емили Уайс за предоставената възможност. „Разгледайте нашата колекция“, допълва тя.
Изглежда обаче, че позирането пред камера не е единственият талант на Ив. Според Емили Уайс – основателка на Glossier, г-ца Джобс е заснела сама снимките за рекламната кампания. Дъщерята на покойния Стив Джобс се опитва да стои далеч от светлината на прожекторите и да води сравнително скромен начин на живот. Тя дори не направи официално съобщение през 2011 година, когато баща ѝ умира от рак на панкреаса.
През последните години обаче Ив все по-често попада сред медийните заглавия. Тя ежегодно се състезава в различни конни надбягвания и е обявена за петия най-добър ездач в света в категория до 25 години. „Бях качена на пони, когато бях на две години, но започнах да яздя чак на 6“, казва тя пред списание Horse Sport. Тя добавя, че винаги е обичала и ценяла животните и смята, че страстта ѝ към конната езда се е зародила много рано.
Освен това Ив е студентка в университета Стандфорд, същото училище, в което родителите ѝ се запознават. Според списание Forbes, богатството на семейството ѝ се оценява на 20 млрд. долара.
Коментари