Лурдес Леон, дъщерята на кралицата на поп музиката Мадона, е новото лице на цветната кампания на Marc Jacobs. Лурд „Лола“ Леон, преди е била муза на дизайнерката Stella McCartney и на марката Juicy Couture.
В новата рекламна кампания за пролет 2021 г. 24-годишната Лурдес с лекота носи цветните аксесоари на бранда, включително известната колекция чанти, както и бижута на цветя. Лола позира пред камерата доста професионално. Тя носи високи чорапи на райе в цветовете на дъгата, както и бляскави чорапогащи.
Американският дизайнер Марк Джейкъбс е избрал Лола да представлява новата му модна линия най-вече заради нейния бунтарски младежки дух и естествено, заради факта, че майка ѝ е негова дългогодишна приятелка и муза.
„TMJ празнува еклектиката и индивидуализирания подход към личния стил. Марк има дългогодишна история с Мадона и затова имаше смисъл да поканим Лола да бъде лицето на кампанията, тъй като тя перфектно демонстрира младежкия дух и безкомпромисното чувство за индивидуалност, които са от основно значение за този по-млад израз на марката“, се казва в прессъобщението на бранда.
Снимките с Лола са заснети от фотографката Бриана Капози, а стайлингът е оформен от Хейли Уоленс. Лурдес демонстрира нови дамски чанти, обеци и колиета.
Това не е първият път, когато дизайнерът Джейкъбс залага на детето на известна личност да представя продуктите му. През 2018 г. дъщерята на Кейт Мос – Лила беше лице на кампанията му за Marc Jacobs Beauty.
Леон дебютира като модел в Седмицата на модата в Ню Йорк през 2018 г., в шоуто на Gypsy Sport, присъединявайки се към други деца с известни родители, включително Кендъл Дженър, Кая Гербер и Бела Хадид.
Мадона роди Лола от връзката си с хореографа и актьор от кубински произход Карлос Леон. Тя е нейна първородна дъщеря.