Дженифър Лопес се превърна в модна икона още със стъпването си на музикалната сцена. Тоалетите ѝ в клиповете станаха задължителни за всяка дама, а какво можем да кажем за зелената рокля на Versace? Тя не само предизвика възхищение по целия свят, но и накара платформата Google да създаде специална опция – Google Images, с която може да търсите чрез поставянето на снимки.
С напредването на възрастта Джей Ло не загуби челното си място в модните класации и това ѝ спечели множество рекламни кампании. Преди няколко години изпълнителката се превърна и в официално лице на фирмата Coach, като демонстрира дизайнерския си нюх и дори създаде собствена дамска чанта.
Сега обаче, с настъпването на лятото, Лопес се е фокусирала върху друг важен аксесоар, а именно слънчевите очила. В новата реклама на Coach тя показва новите модели от колекцията и отново успява да впечатли с красота. За да може вниманието да е насочено само и единствено към очилата, Джей Ло е заложила на по-ежедневен тоалет. Тя носи бяла тениска и класически тренчкот, към които добавя черно-розови очила.
Класическият, геометричен дизайн се продава за 185 долара и предлага избор от няколко цветни варианта, ако предпочитате черно или кафяво пред розово. Изглежда, че Дженифър Лопес вече е абсолютно готова за лятото, което ни кара да се замислим какво точно имаме в гардероба като дрехи и аксесоари за по-топлите дни.
Коментари