Hugo Boss е чисто нова марка. Емблематичният лейбъл привлече супермодели, инфлуенсъри от социалните мрежи и спортисти от световна класа за звездната си кампания, предназначена да стартира нова ера след близо 50 години.
Наречена #BeYourOwnBoss и включваща колекцията на BOSS за пролет/лято 2022 година, кампанията, заснета от Микаел Янсон, включва моделите Кендъл Дженър, Хейли Бийбър, Ирина Шейк и Джоан Смолс, южнокорейската сензация Лин Мин-хо, рапърът Future, международната TikTok звезда Кнаби Лейм, британския боксьор Антъни Джошуа, италианския тенисист Матео Беретини и германската лекоатлетка Алика Шмид.
В допълнение към кампанията, Hugo Boss казва, че въвежда истинска 360-градусова ребрандация във всички потребителски точки. Това включва ново лого с по-смел, по-графичен шрифт, предназначен да придаде съвременен облик. Дизайнерската посока на марката, стоките на дребно, концепциите на магазините и посланията също получават основна промяна, съсредоточена върху по-игривата и непринудена естетика, като същевременно всичко остава вярно на принципите на марката за превъзходно обличане. Промяната се води от главния изпълнителен директор Даниел Гридер.
Игриви и непринудени са две прилагателни, които описват TikTok звездата Кнаби Лейм, който е една от най-популярните личности в платформата със своите 129 милиона последователи. Сенегалският талант, живеещ в Италия, редовно публикува безмълвни клипове с реакции на безумни човешки грешки, като славата му се увеличава с всеки изминал ден. Благодарение на забавните си видеа, той достига до страниците на The New York Times и телевизия CNN.
От BOSS заявиха, че са сключили дългогодишно партньорство с Лейм, след като той направи дебюта си на модния подиум по време на Седмицата на модата в Милано. Според марката, Кнаби сериозно е вдигнал интереса към нея, което е довело и до сделката. Комбинацията между двете страни ще включва съвместно проектирана колекция от устойчива мода.
Първата кампания от новата ера на BOSS е била заснета от известния моден фотограф Микаел Янсон на няколко снимачни площадки по целия свят. В допълнение към това, от марката ще насочат силите си и към създаване на широк спектър от ангажиращо обществото съдържание под формата на подкасти, видеа от зад кулисите, истории и клипове в социалните мрежи. Кампанията ще бъде активирана по целия свят във всички потребителски точки, започваща със социална, както и основна реклама, разпространяваща се на живо в 35 метрополиса в целия свят.
„Талантите и личностите на кампанията перфектно въплъщават това, което BOSS представлява днес. Задълбочаваме се в по-личните, емоционални и внимателни аспекти на това как марката иска да се свърже с по-младото поколение“, обяснява Даниел Гридер.
Новата ера на BOSS започна на 26 януари със снимки в социалните мрежи и специално видео в YouTube.
***














Хороскоп за 3 ноември - съвети за всяка зодия
Билкови чайове, доказано понижаващи холестерола
Пиян шофьор помете шест коли в центъра на София
„Космически океан“ край черна дупка: Откриха най-големия воден резервоар във Вселената
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
Още един треньор изхвърча от английския Чемпиъншип
Надеждата се върна при Чуковете след обрат
Корто музо! Милан надви 1:0 Рома, Менян спаси дузпа
Национал на Нидерландия направи дете в Бразилия и избяга
Дневен хороскоп за 3 ноември, понеделник
Седмичен хороскоп за 3 – 9 ноември
Седмична нумерологична прогноза за 3 – 9 ноември
Любовен хороскоп за ноември
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар
анонимен
( преди 3 години )