IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Бионсе напомни за миналото си в нова рекламна кампания

8 септември 2022 16 30

Тя се снима за гиганта Tiffany & Co.

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Бионсе връща часовника с няколко години назад.

Бижутерийният гигант Tiffany & Co. ни накара да си спомним за миналото с новата си кампания, в която участва и 41-годишната изпълнителка. На едно от изображенията Бионсе позира пред камерата, докато показва персонализирано колие Tiffany HardWear, създадено специално за кампанията. Ретро бляскавият външен вид на носителката на „Грами“, включващ опушено котешко око, бързо предизвика сравнения с визията, която тя носи в музикалния си клип към песента Countdown от 2011 година. Дори позата, използвана в кампанията, отразява момент във видеото.

Невероятните снимки, направени от Мейсън Пул, са символ на индивидуалността, любовта и универсалната връзка, според изявление от Tiffany & Co. Като дългогодишен посланик на марката, Бионсе заяви, че е поласкана да проучи още по-дълбоко красивите връзки, когато се отдадем на любовта и нейното значение.

Миналата година изпълнителката и съпругът ѝ Джей Зи, с когото има три деца, участваха заедно в реклама на Tiffany & Co., която носеше името „За любовта“. Тогава Бионсе носеше известното колие на марката с жълт диамант, което е около 128 карата и преди е носено само от двама души – Лейди Гага и Одри Хепбърн.

Двойката позира до непоказвана досега картина на Жан-Мишел Баския, носейки тоалети в традиционното за Tiffany синьо. Кампанията обаче не се хареса на последователите на Баския, като негови приятели заявиха, че са ужасени от комерсиализацията на творбите му.

Други пък критикуваха Бионсе заради произхода на камъка, който пада от челюстта ѝ. „Това не е просто огърлица, това е кървав диамант, който е изкопан от кръвта на южноафриканци. Тези, които не са успявали да изпълнят квотата си, са били осакатявани или убити“, пише един потребител в Туитър.

Този път кампанията носи името „Изгуби себе си в любовта“, а вицепрезидентът на марката споделя, че бижутата са символ на безстрашната креативност и олицетворяват красотата на любовта към себе си и силната елегантност. „Бионсе е вдъхновение за толкова много хора, защото самата тя въплъщава всички тези качества“, казва още Александър Арно.

На снимките, изпълнителката на Break my Soul носи различни бижута от новата колекция, включително Tiffany T, Tiffany HardWear, Tiffany Knot и новия Tiffany Lock. Огърлицата Tiffany HardWear е направена по поръчка и е отнела повече от 40 часа, за да се сглобят всички елементи от 18-каратово злато.

Като още по-прекрасна новина, филм, базиран на най-новата хитова песен на Бионсе Summer Renaissance, ще бъде пуснат през октомври на официалния сайт на Tiffany. Той е режисиран от Марк Романек, който е носител на „Грами“ за работата си по музикални клипове, а хореографията е направена от Фатима Робинсън, която също може да се похвали с „Грами“.

КоментариКоментари