IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Бионсе закри Седмицата на модата в Париж със звездно парти

7 октомври 2022 14 30

Тоалетът ѝ беше безупречен

Снимка: БГНЕС

Снимка: БГНЕС

За закриването на Седмицата на модата в Париж тази година някои много щастливи гости бяха поканени на парти, организирано от Бионсе в партньорство с Tiffany & Co. Подобно на повечето неща, свързани с певицата, събитието беше обгърнато в тайнственост. Снимки от вътрешността на залата не са налични и кой знае дали някога ще бъдат. Все пак фотографите успяха да зърнат някои от присъстващите и да ги снимат, преди да са влезли на събитието.

Снимките показват Наоми Кембъл, Doja Cat, Синди Бруна, Холзи и други да пристигат с по-ежедневни тоалети. Вечерната визия на Холзи включваше макси пола, която разкриваше черното ѝ бельо, направено в тон с асиметричния ѝ изрязан топ с едва забележими презрамки. Тя носеше високи черни обувки и малка чанта на Givenchy Kenny в черно с верижни връзки, а подстриганата ѝ коса в стил пикси беше пригладена назад.

Холзи Гети

Холзи. Снимка: Getty Images

Наоми Кембъл беше забелязана да пристига с едно от знаковите си палта – сребърен тренч с дължина почти до пода, който се разделяше, за да разкрие опушена синьо-зелена подплата. Тя беше вдигнала косата си и носеше диаманти на ръцете, сребърна риза и слънчеви очила. Кембъл обу ефектни жълти бродирани ботуши, а това, което се виждаше изпод дългия тренч, беше черен панталон с широки крачоли.

Наоми Кембъл

Наоми Кембъл. Снимка: Getty Images

Певицата Doja Cat, която направи истински фурор в Париж, избра още една креативна визия и отново нарисува лицето си. Тя носеше дълго черно кожено палто върху черна макси рокля и чифт сиви велурени ботуши.

Doja Cat

Doja Cat. Снимка: Getty Images

Моделите Иман Хамам и Синди Бруна също бяха облечени изцяло в черно, като дойдоха на партито ръка за ръка с еднакви обувки с остър връх.

Иман Хаман

Иман Хамам и Синди Бруна. Снимка: Getty Images

Рапърът Tyler the Creator показа различна визия, облечен в къси панталони в цвят каки, съчетани с розова жилетка с миди и копринен шал, прибран около врата му. Той допълни тоалета с черни мокасини върху бели чорапи и огърлица от полупрозрачни цветни камъни.

Tyler, The

Tyler the Creator. Снимка: Getty Images

От своя страна, Бионсе привлече вниманието не само с организацията, но и с тоалета си. Разбира се, никой не очакваше нищо по-малко от звездата, която блестеше в украсена с диаманти корсетна минирокля. Дизайнът на Lena Berisha включваше дълбоко деколте и черен прозрачен корсет, покрит от слоеве диаманти. Части от декорациите се спускаха надолу по бедрата ѝ, създавайки деконструирана пола с ресни.

В емблематичната за Бионсе мода, аксесоарите бяха също толкова впечатляващи, колкото роклята. Тя обвърза цялостната си визия с инкрустирани със злато бижута на Tiffany & Co. и обемно черно палто, което се отличаваше с внушителен шлейф до пода и драматични бухнали ръкави.

Носителката на „Грами“ продължава партньорството си с известната бижутерийна компания. Миналия месец тя дебютира изображения от първата си солова реклама, а сега беше пуснат и клип, който върви заедно с кампанията им Lose Yourself in Love. Видеото е режисирано от Марк Романек и е насочено към песента на Бионсе Summer Renaissance, която е част от наскоро издадения ѝ албум Renaissance.

Видеото от кампанията също е вдъхновено от диско ерата, показвайки певицата по време на изпълнение в клуб от 70-те години. Тя носи персонализиран годежен пръстен с името Tiffany Setting, изработен от платина с кръгъл 10-каратов диамант. Към него се добавя и колието Tiffany HardWear.

Клипът придружава изображения от кампанията, които бяха публикувани миналия месец. На тях Бионсе носи тоалети от марки като LaQuan Smith, Graham Cruz, Michael Challita и други. Тя също така показва бижута от колекции като Tiffany T, Tiffany HardWear, Tiffany Knot и Tiffany Lock. Част от дрехите ѝ са дело на дизайнерите Жан Шлумбергер и Елза Перети.

„Видяхме как световете на културата и модата се сблъскват. Така че, за нас имаше смисъл да използваме това, вместо да направим напълно различна страна на Бионсе“, казва Александър Арно.

Tiffany & Co. за първи път избраха изпълнителката за свой посланик миналата година заедно със съпруга ѝ Джей Зи. Двойката се появи в първата си реклама заедно, където Бионсе носеше емблематичния 128,54-каратов жълт диамант, което я направи едва третата жена в света, която носи известното бижу.

КоментариКоментари