IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Ким Кардашян за скандалната реклама на Balenciaga: Отвратена и бясна съм

28 ноември 2022 17 40

Риалити звездата с остри думи към марка, която често носи

Снимка: БГНЕС

Снимка: БГНЕС

Ким Кардашян е първата известна личност, която изрази публично мнението си след скандалната празнична реклама на Balenciaga.

42-годишната риалити звезда, която често носи дизайни от известната марка, наруши мълчанието си в неделя, след като мнозина потребители в социалните мрежи критикуваха фотосесията, която вече е свалена от всички платформи. На снимките се виждат малки момичета, които в ръцете си държат плюшени мечета, опасани с кожени колани, наподобяващи сцени на сексуални фантазии.

„Мълчах през последните няколко дни не защото не съм ядосана и отвратена от скорошната кампания на Balenciaga, а защото исках да имам възможността първо да говоря с техния екип и да разбера за себе си какво е станало“, започна Ким в официалното си съобщение в Туитър. Допълни, че като майка на четири деца, е била дълбоко потресена от притеснителните снимки. По думите ѝ, сигурността на децата трябва да бъде приоритет номер едно и всеки един опит да се нормализира насилието над малчугани трябва да бъде изключен от обществото.

Ким заяви, че се радва от факта, че Balenciaga е премахнала снимките от всички платформи и по най-бързия начин екипът е пуснал официално извинение. „След разговора с тях, разбрах, че те осъзнават сериозността на ситуацията и ще вземат необходимите мерки това никога повече да не се повтори“, завърши Кардашян, като съобщението беше публикувано и в историите ѝ в Instagram. Тя беше категорична, че ще обмисли бъдещите си връзки с Balenciaga.

Официалното изявление на звездата идва, след като тя беше засипана с критики, че мълчи относно скандалната реклама на една от любимите ѝ марки. По времето, когато всички в социалните мрежи обсъждаха снимките, Ким сподели кадър, на който носи тениска от колаборацията между Balenciaga и Adidas.

От Balenciaga не само изтриха всички снимки от кампанията, но в профила им в Instagram няма нито един кадър от каквато и да било реклама или дефиле. „Искрено се извиняваме за всяка обида, която нашата празнична кампания е причинила. Нашите чанти във формата на плюшено мече не трябваше да се рекламират от деца“, написа екипът на марката, обяснявайки че са силно против каквото и да било насилие над деца.

Фотографът на кампанията Габриеле Галимберти също излезе с официално съобщение, в което казва, че е нямал никакво право относно избирането на продуктите, моделите или комбинацията от двете. Допълва, че единствената му работа е била да освети сцената и да направи снимките, а посоката на кампанията и изборът на изложените обекти не са били в неговите ръце.

„Подозирам, че всеки човек, склонен към педофилия, търси в мрежата и за съжаление, има твърде лесен достъп до изображения, напълно различни от моите, абсолютно експлицитни с ужасното си съдържание. Обвинения като тези са насочени срещу грешните цели и отвличат вниманието от истинския проблем и престъпниците“, пише още Галимберти относно твърденията за детска порнография.

Не пипай, това е Balenciaga!

Je t'aime Balenciaga!

Чар или бедствие: Balenciaga представи чанти като опаковки от чипс

Той бе категоричен, че няма връзка със снимката, на която се появява документ от Върховния съд. На нея се вижда решение по дело в Ню Йорк относно детската порнография. „Това беше направено от други хора и беше погрешно свързано с мен“, завърши фотографът.

Междувременно Balenciaga са подали иск за 25 милиона долара срещу продуцентската компания North Six и сценографа Никълъс Дес Жардинс за включването на правни документи от решение на Върховния съд на САЩ относно законите за детска порнография.

За още модни тенденции и новини от света на модата последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари