Хейли Бийбър сякаш не може да забави темпо и покорява върхове след върхове. Напук на множеството проблеми със здравето, последният от които беше киста на яйчника, младата моделка успява да се изкачи до челните места на всяка една класация, с която се захване. Сега, макар да не е на върха, тя все пак може да се похвали с поредното постижение, а именно включването ѝ в списъка на Forbes 30 under 30.
Хейли се сдоби с голямата чест заради своята предприемчивост и майсторство в маркетинга в социалните мрежи. И за да докаже, че знае как да създава тенденции в модата, както го прави и в грима, тя отбеляза отличието с тоалет, който показва, че вече е оставила парти дните зад себе си и се е фокусирала изцяло върху развиването на успешна кариера.
В набор от снимки, споделени от стилиста Дани Мишел, Бийбър носи кариран комплект от корсет и палто от Vera Wang, който е чудесно предложение за офиса. Тоалетът включваше корсет с повдигащ бюста ефект и пола с миди дължина, комбинирани със сако с дълги ръкави и копчета по периферията им. Всички дрехи бяха в еднакъв сив кариран десен, а визията бе завършена с чифт масивни ботуши на платформа от Versace и бижута от Tiffany.
В интервюто си за Forbes, Бийбър сподели, че козметичната ѝ компания Rhode ще закрие годината с осемцифрена печалба. И макар много от феновете да я категоризират като моден гуру заради кампаниите си с Jimmy Choo, Saint Laurent и Tommy Hilfiger, Хейли казва, че новото ѝ бизнес начинание е било постепенно развиващ се процес, за който винаги е мечтала.
„Дадох пари, името и лицето си за творческия процес на други хора“, казва Бийбър пред списание Forbes. По думите ѝ, това ѝ е помогнало да развие себе си по много различни начини и да се чувства овластена най-накрая да поеме юздите в свои ръце.
Стартирането на нов бизнес обаче не било никак лесно, особено на крехката възраст от 25 години. Дори екипът ѝ не бил убеден в успеха, но в момента Бийбър работи с много хора, които постоянно я подкрепят и ѝ дават криле да продължава напред. В този списък попадат и част от отличените с честта на Forbes 30 under 30 през годините.
„Това наистина беше голям риск. Когато си Хейли, можеш да продължиш да си лице на друга марка, да прибереш едни пари и да не си създаваш проблеми“, казва Майкъл Ратнър, съосновател на Rhode. По думите му, Хейли е била на съвсем друго мнение и е искала да създаде нещо свое, което да предлага на феновете и да събира в себе си характера и любовта ѝ към козметиката. Ратнър допълва, че успехът на Rhode се дължи само на едно-единствено нещо, а именно любовта на Бийбър към грижата за кожата.
Слагала ли е филъри: Хейли Бийбър отново позира с подозрително пухкави устни
Хейли Бийбър е готова за Коледа с празнично бельо
Джъстин и Хейли Бийбър увеличиха семейството си
Въпреки огромния успех, Хейли има поводи за притеснение заради здравословните си проблеми. Наскоро тя сподели в социалните мрежи, че ѝ е открита киста на яйчника, която по размер прилича на голяма ябълка. Поводът за разкриване на подобен интимен проблем бяха слуховете за бременност, които циркулират в интернет през последните седмици.
„Боли ме, гади ми се, имам подуване, спазми и емоционални колебания. Сигурна съм, че много от вас могат да ме разберат“, написа моделът в социалните мрежи, споделяйки снимка, на която показва подутия си корем.
Коментари