IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Тя покори музиката, време е за модата – Бионсе с колекция за Balmain

27 март 2023 12 30

Изпълнителката е съдизайнер на новата линия висша мода

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Докато феновете на Бионсе очакват видеа към песните от новия ѝ албум Renaissance, тя тихомълком е работила върху съвсем нов проект – завладяване на модната индустрия.

Кралицата на музиката, която съвсем скоро ще започне обиколката си из Европа като част от световното турне за промотиране на албума си, участва в създаването на последната колекция за висша мода на марката Balmain, работейки рамо до рамо с известния дизайнер и креативен директор на марката Оливие Рустен. Бионсе успява да обедини музика и мода, създавайки колекция, с която превръща албума си в дрехи. Лимитираната колекция е съчетана с изковани метални нагръдници и бюстиета с висящи кристали, предназначени да изглеждат като полилеи.

Тайната идея започва, когато Рустен е на лятна ваканция, където прекарва цялото си време в създаване на скици, вдъхновени от постоянния поток от шестнадесет песни от Renaissance, които се повтарят в дома, офиса, ателието и ваканционната му вила. В официалното съобщение казва, че не е имал план, проект или очаквания за каквото и да било, а просто се е наслаждавал на удоволствието да създава нещо ново на фона на музиката на Бионсе.

В крайна сметка дизайнерът решава да се обади на изпълнителката и да ѝ разкрие върху какво работи. И след като години наред я е молил да стане негова муза, сега поканата му била насочена в съвсем друга посока – съдизайнер за първата им обща колекция. В продължение на пет месеца Бионсе, нейният стилист Марни Сенофонте, дизайнерският екип на Balmain и Рустен обединяват сили, за да превърнат скиците в истински модни творения. През януари марката дори транспортира ателието си до западния бряг на САЩ, за да работи в тясно сътрудничество с Бионсе и Сенофонте по довършителните детайли.

Всяко единствено по рода си модно произведение е директно вдъхновено от конкретен текст от Renaissance. Първият външен вид – бюстие от кован метал, създадено от Ели Хирш, е комбинирано с дълги черни кожени ръкавици, дълга парео пола и подходящи гривни с шипове. Визията е създадена в знак на почит към текста от I'm That Girl.

Черна кадифена рокля с пухкави розови пера, които сякаш експлодират навън, обгръщайки дрехата. Роклята съвсем подходящо е наречена „фойерверки“ и е вдъхновена от текста „Оцвети града в червено като канела/Жълти диаманти, блестящо лимончело/ Дъгов сладолед по улиците“ от песента Cozy. Рустен е искал всяка една дреха да бъде толкова поразителна, колкото лириката на Бионсе, и успява да направи точно това.

Визията, наречена Alien Superstar пък е съставена от блестящо боди с драматичен аксесоар за глава и слънчеви очила. Heated, от друга страна, прилепнала черна рокля с качулка, обсипана с кристали.

Колекцията е изненада за всички, дори за най-верните фенове на Бионсе, следящи всяка нейна стъпка. Рустен казва, че елиминирането на маркетингов и рекламен план е създало мечтана среда, в която целият екип е можел да работи на спокойствие и да създава изкуство. В прессъобщение творческият директор казва, че е развълнуван от всички аспекти на новото сътрудничество.

„Това е първият път, в който чернокожа жена участва в създаването на колекция за висша мода с парижка модна къща. И тези дизайни са направени в партньорство с първия чернокож, който някога е правил висша мода с парижка марка. Да се надяваме, че тези две първи неща ще помогнат да вдъхновят много други“, казва още Рустен.

Докато целият свят се оплакваше от трудния процес за осигуряване на билети за турнето на Бионсе, да се сдобиете с част от колекцията Balmain x Beyonce ще бъде още по-трудно, да не кажем невъзможно. Според Balmain, дрехите са направени само веднъж и няма да бъдат пуснати за продажба.

Бионсе закри Седмицата на модата в Париж със звездно парти

Бионсе напомни за миналото си в нова рекламна кампания

Бионсе и Мадона с провокативна фотосесия

Колекцията Balmain x Beyonce все пак направи дебюта си на корицата на френския Vogue на 24 март, само ден, след като стана ясно, че Бионсе и Адидас се разделят. Изпълнителката влезе в креативно партньорство със спортната марка през 2018 година, когато на пазара излезе и първата колекция Ivy Park.

„Бионсе се застъпва за свободата преди всичко, за свободата в днешния свят. Това е мощен глас, който резонира. Тя говори за разнообразие от всякакъв вид, и отдава почит на странната общност, почитайки хаус музиката, балната зала и модните балове“, казва Рустен пред Vogue.

„Оливие е мечтан партньор и постоянно обновяващ се и развиващ се дизайнер. Всичко, което прави като чернокож дизайнер, за да разбива стереотипи и да отваря врати, е вдъхновяващо. Още от първата ни среща с дизайните, които е правил през годините за моите концерти и изяви, знаех, че един ден ще работя с него върху колекция. Много съм горда от това, което създадохме, и от синергията, която беше създадена между нашите екипи“, казва Бионсе.

В края на миналата седмица пък Бионсе се раздели с Адидас след 5-годишно сътрудничество. Двете страни създадоха колекцията Ivy Park, с която предлагаха на пазара спортно облекло и обувки. Според официалното съобщение, между Бионсе и германската марка са се появили сериозни различия в креативния процес, което наложило и раздялата.

Сега Бионсе се подготвя за началото на световното си турне Renaissance, което започва през май с концерт в Стокхолм, след което продължава с обиколка на големите градове в Европа. След това тя се завръща в Америка, завършвайки в Ню Орлиънс.

За още тенденции в бижутата и модни съвети, последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари

... ( преди 1 година )