Спортистите винаги са били известни със своето влияние и успех в съответните спортове. Много от тях използват именно славата, превръщайки се предприемачи, създавайки свои брандове. Така печелят допълнителни приходи чрез дрехи, бельо, парфюми, аксесоари и други.
От дрехи и обувки до продукти за хранене и начин на живот, компаниите, притежавани от спортисти, превзеха пазарите през последните няколко години.
Според последния доклад на Betway, най-добрите марки са тези, които предлагат качествени продукти, които купувачите харесват. Компанията анализира данните от социалните медии, за да разкрие марките дрехи, притежавани от спортисти, които хората харесват най-много.
Хамилтън оглавява списъка. Кои го следват?
Състезателят от Формула 1 Люис е на първо място в своебразната потребителска класация с положителен резултат от 34,2%.
Брандът NJR на бразилския футболист Неймар заема второ място, следван от CR7 на Кристиано Роналдо. Статистиката показват, че марката на любимия на Джорджина Родригес е събрала впечатляващите 2,3 милиона търсения в Google през последните 12 месеца.
Други успешни марки, притежавани от спортисти, включват Supergoop на Мария Шарапова, Teremana Tequila на Дуейн Джонсън, Haig Club на Дейвид Бекъм и Wrogn на индийския играч по крикет Вират Коли. Така например резултатът на тенисистката се доближава до този на Хамилтън.
Дейвид Бекъм стартира своя марка алкохол
Кристиано Роналдо и Джорджина събират тен на яхта в Сардиния
Заради дъщеря си Джиана: Ванеса Брайънт с критики към спортна марка
Атлетите продължават да вдъхновяват и влияят на хората на терена и извън него, а техният предприемачески дух и успех са наистина забележителни.
Наскоро Луис Хамилтън, който отскоро свързват с Шакира, се похвали, че е бил на първия ред на шоуто на Lewis Hamilton. Състезателят неведнъж разчита на дрехи и аскесоари от известната марка за своята визия.
През последните месеци, освен за своята работа, Хамилтън споделя публикации в социалните мрежи, свързани с начина му на обличане. И може да се каже, че вече е истинска модна икона, качвайки кадри с нестандартни дрехи на различни марки.
Междувременно Роналдо, освен от своя бранд, печели милиони, рекламирайки известни марки заедно с приятелката си.