Адриана Лима се надява работата ѝ да павира пътя за следващото поколение модели, включително за дъщеря ѝ Валентина.
42-годишната красавица е в период от живота си, в който се чувства благодарна не само че представлява жените, особено тези от латиноамерикански произход, но също така и да дава пример и на майките, че не всичко приключва след раждането. Лима е част от новата кампания на Victoria's Secret, озаглавена „Икона“, която събира на едно място модели от 90-те и от наши дни, за да създаде една впечатляваща картина на модната индустрия.
Това, което кара Лима да продължава с работата на модел, дори след 40-те си години, е дъщеря ѝ Валентина. Казва, че 12-годишното момиче иска да следва стъпките ѝ и моделката иска да ѝ покаже, че всичко е възможно на всяка една възраст.
„Както виждате в тази кампания, аз помогнах за промяната на модната индустрия, за да може всяка една дама да бъде приемана независимо от възрастта ѝ. Това е целта ми и това е причината все още да съм модел, все още да се трудя и да бъда част от индустрията. Смятам, че това се приема от всички и наистина е много хубаво“, казва Лима.
Красавицата се надява и други млади момичета, които тепърва прохождат в модата, да вкусят от плодовете на своята работа и да се гордеят с тях. „Това е нещо чудесно и именно затова съм тук“, казва Лима за начина, по който е успяла да отвори вратата на модата за жени от всички възрасти.
Макар другите ѝ две деца – 10-годишната Сиена и 1-годишният Сиан - да са все още малки, моделката е категорична, че ще ги научи на красотата на остаряването и да избират това, което им носи удоволствие и запалва пламък в душата им.
„За мен е много важно, независимо какво изберат да правят, да са щастливи от избора си. Ако усетят, че не изпитват щастие, могат веднага да променят нещата. Второто нещо, на което искам да ги науча, е да приемат себе си и да не се притесняват от остаряването. Всеки етап от живота си има своите позитиви, емоции и неща, на които да те научи“, казва още Лима.
През април тази година Адриана участва в повторното пускане на парфюма Heavenly Eau de Parfum на Victoria's Secret, което и отбеляза завръщането ѝ към известната марка за бельо след 5-годишна почивка. Преди да напусне гиганта през 2018 година, Лима беше част от Ангелите цели 20 години, казвайки си довиждане с едно последно шоу, на което беше почетена като истинска богиня.
„Ако имам едно последно желание в живота, това ще е да се завърна във Victoria's Secret“, каза тогава моделката. Допълва, че сега е перфектното време да изпълни тази си мечта, като отбелязва, че наистина изживява най-хубавите си моменти.
Първата кампания на Лима с Victoria's Secret е през 1999 година, като става част от цели 18 дефилета на марката. Една от причините за завръщането ѝ е промяната на цялата концепция на модния гигант, като Ангелите бяха премахнати, а на тяхно място се настаниха кампании за приемственост и разнообразие в модата.
Адриана Лима, Наоми Кембъл, Жизел Бюндхен отново начело на Victoria's Secret
През 2018 година, когато се проведе последното дефиле на Victoria's Secret, марката организира истинско звездно изпращане на Адриана Лима, която беше решила да окачи крилата си след почти две десетилетия като Ангел.
Моделката споделя, че денят е бил много специален и емоционален, като тогава си е мислила, че си казва последно сбогом с модния гигант. „Винаги съм била много свързана с марката и съм я обичала. За мен това не беше просто работа. Считах всеки един там за част от моето семейство“, казва Лима.
Но когато Victoria's Secret променя изцяло облика си, Адриана вижда възможност да се завърне и да покаже на света, че моделите нямат срок на годност. Казва, че въобще не се замислила над предложението за участие в кампанията за парфюма Heavenly Eau de Parfum. Това обаче беше само началото на възобновената връзка между двете страни.
Сега Лима се събира заедно с колежките си Наоми Кембъл, Жизел Бюндхен и Кандис Суейнпоъл, за да се присъединят към младото поколение модели в лицето на Адут Акеш, Емили Ратайковски, Хейли Бийбър, Палома Елсесер и Суи Хе за представянето на една колекция, обединяваща миналото и настоящето на модата. Кампанията носи името „Икона“ и вече предизвика огромен интерес.
„Талантът, представен в кампанията, произлиза от динамични жени от миналото и настоящето на марката, които показват какво означава да се чувстваш уверен и могъщ по свой собствен уникален начин, с отчетливи и силни гласове, което ги прави емблематични“, казва Раул Мартинез, главен творчески директор на Victoria's Secret.
Кампанията действа и като превю на това, което публиката ще види на световното турне на марката – нейното ново модно шоу, което ще бъде излъчено по Prime Video на 26 септември. Част от моделите, заснети в новата фотосесия, ще участват и във филма.
Дизайнерката Джани Шафър казва, че колекцията и кампанията са създадени, за да накарат жените да се чувстват добре в тялото си. „Избирането на точно тези модели е с умисъл, защото те са емблематични, уверени в себе си и вдъхновяващи следващото поколение“, допълва тя.














Земетресение от 5,1 по Рихтер удари Анталия
България трябва да осигури 1,2 млрд. евро гаранция за заема за Украйна?
100 лв. е цената на потребителската кошница в България
SpaceX ще построи две стартови площадки за Starship на Кейп Канаверал
На 9-10 декември се очакват силни магнитни бури
Суперкомпютри създават най-пълния модел на акреция на черни дупки
Януарска „Витлеемска звезда“: Три планети в уникален парад около Слънцето
"Содом и Гомор" в Реал след пердаха от Селта
ЦСКА 1948 е по-силен от Лудогорец и Реал Мадрид
Пирин дава акциите на общината
Спалети обясни защо Юве беше "пътник" срещу Наполи
Задължителни ястия за Света Анна
Поверия за света Анна на 9 декември
Меркурий преминава в Стрелец на 11 декември – време е за разширяване на хоризонтите
Ето кой печели в играта за „Нощна смяна във „Фреди“ 2“
Нов флуоресцентен сензор за ДНК увреждания – пробив в изследванията на рак и стареене
Гъбите – богати на витамини и добър заместител на месото
Защо са важни антиоксидантите за кожата?
Д-р Даниел Ставрев: 35 вече не е граница за успешна инвитро процедура, а индивидуална величина
Остави коментар