Емили Ратайковски се завръща към това, което умее най-добре – да позира по секси бельо. 33-годишната актриса и модел разкри, че е новият посланик на марката за италианско бельо Intimissimi във вторник с нова фотосесия.
„Intimissimi празнува жените и женствеността по толкова вдъхновяващ начин и аз съм развълнувана да помогна за представянето на тази емблематична марка за повече жени в САЩ“, написа Емили в своето изявление. „Наистина вярвам в силата на красивото бельо, което може да ви накара да се чувствате уверени и силни, а Intimissimi го прави прекрасно.“
Преди Ратайковски, Дженифър Лопес носеше титлата глобален посланик на бранда. „Развълнувана съм да се присъединя към Intimissimi като техен посланик на марката в САЩ“, добави още Ратайковски в своето прессъобщение.
Брюнетката пусна и някои от пикантните изображения, на които носи изискани модели на марката, чрез въртележка от снимки в своя Instagram.
Тя избра черна визия от глава до пети, която включва дантелено кимоно Couture de Nuit, бюстие Couture de Nuit Bandeau и бразилски бикини Couture de Nuit.
За снимките Емили носи правата си кестенява коса, разделена на път, а гримът ѝ е фин, включително кафява очна линия и устни в нюд цвят.
От бранда също са развълнувани да приветстват Ратайковски в своето семейство. „Харизмата и неоспоримото присъствие на Емили перфектно отразяват качествата, които искаме да отпразнуваме чрез нашата марка“, каза Матео Веронези, бранд лидер на Intimissimi.
„Тя носи модерна, мощна енергия, която е в съответствие с нашата отдаденост към овластяването на жените и прегръщането на индивидуалността чрез нашето бельо“, добави още той в изявлението си.
С новия си моден ангажимент Ратайковски се присъединява към Хайди Клум и дъщеря ѝ Лени, които също са представители на марката.