Мишел Пфайфър е една от онези дами в Холивуд, на която всичко ѝ отива. От рокли до костюми – тя няма грешен ход на червения килим и не е изненада, че често е избирана за лице на различни модни кампании. С увеличаването на интереса към унисекс модата, все повече лейбъли залагат на колекции, които са подходящи както за жени, така и за мъже, разширявайки опциите за всичките си клиенти.
Все още пролетта не е дошла, но модата върви с няколко крачки напред и вече има готови дизайни за лятото. А от Saint Laurent заложиха на сигурното и доказаното, избирайки именно Мишел Пфайфър за лице на новата си кампания. Актрисата, която в момента е в почивка от Холивуд и отдавна не сме я виждали на червения килим, напомни за себе си по най-добрия начин. Тя облече костюми, вдъхновени от мъжкото облекло, които са подходящи както за офис средите, така и за по-официални събития.
Колекцията на Saint Laurent за предстоящото лято е проектирана от Антъни Вакарело, а фотосесията на Пфайфър е направена от Дейвид Симс. В нея актрисата демонстрира елегантни, структурирани костюми от широката гама на марката, защото, нека си признаем, Мишел в шикозен костюм е това, от което се нуждаем.
Като синоним на кинематографично съвършенство, Мишел демонстрира своя талант пред камера в поразителна поредица от портрети, направени на фона на извисяващите се небостъргачи в Ню Йорк. Кампанията е олицетворение на основната естетика на Saint Laurent – дизайн, финес и усещане за сила без усилие, като същевременно затвърждава неоспоримото присъствие на Пфайфър като икона както на киното, така и на модата.
Облечена в големи двуредни костюми, раирани ризи и вратовръзки, актрисата въплъщава нов вид авторитет, който се корени както в традицията, така и в модерността. Структурираните силуети отдават почит на богатото наследство на марката от кройки, като същевременно се адаптират към настоящата визия на Вакарело. Кожено яке, наслоено върху костюм с прецизен стил, въвежда бунтарска атмосфера, взаимодействие между дисциплина и способност, което отдавна определя ДНК на Saint Laurent.
Приглушената цветова палитра от въглен, черно и наситено бордо запазва фокуса върху майсторството и плавността на облеклата, докато златните гривни с маншети подчертават външния вид с изтънчено изявление.
Направена на фона на гледки към финансовия район на Ню Йорк, обстановката на кампанията отразява метрополитна енергия, която е в съответствие със структурираната увереност на колекцията. Пфайфър, с характерния си поглед и уравновесеност без усилие, носи колекцията със стил, доказвайки, че властното обличане не се отнася до показване, а до присъствие.
Тази кампания не е само за дрехите, за отношението. Изборът на Пфайфър продължава традицията на Saint Laurent да работи с фигури, които надхвърлят тенденциите и сезоните. Нейното присъствие в кампанията е както неочаквано, така и подходящо, предлагайки гледна точка, която надхвърля мотивираните от младостта наративи в модата. Вместо това Saint Laurent представя образ на сила, който се определя от опит и самоувереност.
С тази кампания Saint Laurent продължава да работи с икони, които излъчват самоувереност без театралност. Пфайфър не просто е лице на марката, тя е изявление сама по себе си, олицетворяваща изтънчения интензитет, който Вакарело последователно внася в Saint Laurent.