Линдзи Лоън показва стройната си фигура, обличайки прилепнали червени и розови спортни дрехи, за да заснеме видеокампания за тренировки в стил 80-те години за Old Navy.
Червенокосата звезда, която е на 38 години, демонстрира, че е в топформа в забавната реклама, в която участва още малкият брат на Зак Ефрон – Дилън Ефрон.
Освен това Линдзи демонстрира и гъвкавостта си във видеото, като рита с крак във въздуха по време на тренировка, заснета за рекламата.
Звездата от „Шантав петък“ носи червен къс топ с бели кантове, съчетан с чифт съответстващи клинове и кремави гети, за да завърши ретро визията. Ягодоворусите ѝ кичури са стилизирани в ефирна, обемна визия, а красивите ѝ черти са подчертани с палитра от естествено изглеждащ грим.
Рекламата, която е насрочена за Whip It by Devo, започва с бляскавата Линдзи в студио за тренировки, докато казва на камерата: „Това е Old Navy!“
Кампанията се казва Old Navy, New Moves и е вдъхновена „от емблематичните видеоклипове за тренировки от 80-те години в стил Джейн Фонда, като акцентира върху Old Navy Active за цялото семейство“.
Спортните облекла на Old Navy варират в цените от $9,99 до $59,99.
Междувременно, по-малкият брат на Зак Ефрон, Дилън, демонстрира друга визия от марката – жълт потник и шорти. Рекламата бележи първата кампания за спортно облекло Old Navy от 10 години насам, тъй като компанията, собственост на Gap Inc, се опитва да разшири сектора.
74-годишната испанска актриса Чаро също участва в кампанията, както и американската инфлуенсърка Куенлин Блекуел.
Новата реклама с Линдзи се появява, след като тя разкри, че е наясно с коментарите в интернет за променящото се нейно лице. Наскоро тя говори открито за слуховете около младежкия си външен вид, казвайки „В момента, в който изглеждаш различно, те предполагат, че си си направил лифтинг на лицето на 37 или 38... Толкова е гадно.“