fallback

С бензин в кръвта – новата колекция на Tommy Hilfiger вдига оборотите

26 November 2025 11:11

Мода на висока скорост

Снимка: Tommy Hilfiger

Какво ще кажете да се върнем назад във времето, чак до 60-те години, когато всичко беше много по-лесно. Ежедневието не беше толкова забързано, социалните мрежи бяха далеч в бъдещето, а модата бе по-устойчива и не толкова странна. Време, в което можехме да изразяваме себе си по всевъзможни начини, без да се притесняваме как това ще се приеме от другите, дали няма да попаднем в някоя група в Instagram за зле облечени хора, или пък да се превърнем в антивдъхновение в TikTok. 

Тази есен това завръщане е много по-достъпно, отколкото си мислим, благодарение на новата колекция на Tommy Hilfiger. Тя ни доставя онези визии, за които като че ли бяхме забравили. Класиките, по които въздишахме в миналото. Основните артикули, без които модата не можеше. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger)

Tommy се завръща у дома, в Ню Йорк, с новата си колекция The Hilfiger Racing Club – носталгия не само по миналото, но и по луксозния мотоспорт. След година, в която интересът към високите скорости се повиши, благодарение на филма „Ф1“ с Брад Пит, изглежда че препи стилът е на почит. Директно от пистите на Гран При на Формула 1, новата кампания показва естетика, която не просто флиртува с високите скорости, а ги издига на пиедестал. 

И като че ли участието на Tommy като основен спонсор на измисления отбор на Брад Пит във „Ф1“ не беше достатъчно, марката се запази и с няколко известни лица за новата си кампания. Никълъс Холт и Клаудия Шифър са в центъра на колекцията, която поставя класическите дизайни от 60-те в центъра си. Tommy създава ретро мечта, която е по-скоро лукс, отколкото тръпка. Изчистен блясък, а не високооктанов адреналин. 

Снимка: Tommy Hilfiger

Заснети сякаш с ретро камера и облечени в носталгия, Холт и Шифър са олицетворението на перфектната спортна двойка от 60-те, излъчваща непринуденост и стил. Облегнати на класическия Shelby Ford, те въплъщават истинска лайфстайл фантазия на американския препи свят.

Разбира се, дрехите на Tommy Hilfiger издигат тази естетика на още по-високо ниво. Разнообразни модели приветстват есенния сезон – оксфордски ризи се поддават изпод пуловери и жилетки; класическите дънки получават лек спортен блясък. Тениските са украсени с логото на Tommy в красив и класически курсив, а тренчкотите радват окото в различни нюанси и десени както за жените, така и за мъжете. Всичко това, както винаги, е заобиколено от класическото за Tommy каре. 

Снимка: Tommy Hilfiger

Тази кампания е за всички. Без значение от името, кариерата и състоянието в обществото. Под новия стилов манифест You're Invited, No RSVP Required, Tommy задава тона на идните сезони с дързост, свобода и индивидуалност в препи стила. Отново доказва, че модата е за всеки, а себеизразяването е най-красивият аксесоар. 

С настъпването на зимата идва време и за по-дебелите дрехи, а от Tommy са се погрижили да изглеждаме стилно и в студеното време. На преден план излизат плетивата с богата текстура и характерните за марката връхни дрехи. Към традиционната цветова палитра от синьо и бяло се добавят нюанси на салвия и неутрални тонове. 

Снимка: Tommy Hilfiger

Новата кампания на Tommy Hilfiger насърчава индивидуалността и себеизразяването. Отворена е за всички – не трябва да сте част от елитно общество, да произлизате от състезателно семейство или пък да знаете всичко за болидите на пистата. Просто ви трябва искра, която да бъде запалена.

Новата колекция на Tommy Hilfiger е налична в магазините на бранда в Paradise Center, Serdika Center и The Mall, както и онлайн на tommy.com.

Автор на статията:
Дарена Найденова
Сподели
Tommy Hilfiger
0 коментара
fallback