Всяко рекламно лице с времето си. Дженифър Лопес бе избрана за новото рекламно лице на марката бижута TOUS, които по традиция ни пренасят в цветния, наситен на аромати, екзотичен свят на Ориента, като по този начин измести от фокус досегашния им модел – австралийското очарование Кайли Миноуг.
Рекламната фотосесия е дело на знаменитата фотографка Елън фон Унверт и представя Джей Ло в няколко различни образа, всеки един типичен за определена държава в Азия.
Първото нещо, което прави впечатление, когато човек зърне фотосите, са ярките, наситени и живи цветове, умишлено подсилени, за да засилят усещанията, като в същото време отлично се вписват в модната концепция за предстоящите топли сезони.
Окото хваща и самата Дженифър, чието лице сякаш няма възраст.
Разгледайте галерията и споделете – харесват ли ви?














ИПБ: Загиналите в катастрофи не намаляват, мерките не работят
Таксиметровите шофьори в Атина обявиха 48-часова стачка
Университетът по застраховане и финанси присъжда почетното звание "доктор хонорис кауза" на Алесандро Профумо
От Токио до Ню Йорк само за час: Започват суборбитални полети
„Космически океан“ край черна дупка: Откриха най-големия воден резервоар във Вселената
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пада нова треньорска глава в родната Първа лига
Законите на УЕФА! Решението за скандалното пловдивско дерби е ясно
Трансферна издънка на Ман Юнайтед върна Бетис към победите в Ла Лига
Синер и Алкарас излизат в любопитна битка
5 есенни супи с малко въглехидрати
9 стъпки от аюрведа, които трансформират живота към по-добро
Протеинова салата с кисело мляко и грозде
Нумерологична прогноза за 3 ноември
Менопауза – естествен преход, който може да бъде преодолян с лекота
Три ключови аспекта за повече здраве в студените дни
Стенокардията е израз на стеснение на коронарните съдове на сърцето
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Остави коментар