Международно признатата модна марка Marc Cain смени адреса си в София и в понеделник, 11 април, отпразнува официалното откриване на магазина на едноименната марка в София.
Специално за събитието пристигна собственикът на компанията г-н Хелмут Шлотерер, придружен от г-н Норбърт Лок, Финансов Директор на Marc Cain GmbH, Германия. Г-н Шлотерер бе изключително впечатлен от стилния външен вид на българската жена и с радост приветства всички дами с добре дошли в новооткрития бутик.
Сред отбраните гости бяха актрисата Елена Петрова, ТВ водещите Ани Салич и Лора Крумова, шефката на „Новините" на bTV Люба Ризова и Силва Зурлева – член на борда на директорите на Нова Телевизия, Евгения Атанасова от новото предаване по БНТ „Обещанието", и светските дами Мая Савова и Вихра Христова от „Станция Нова".
А рапърът Кристо, облечен в любимата си марка D&G Dolce&Gabbana, се чувстваше прекрасно в компанията на толкова красиви дами. Всички с огромен интерес наблюдаваха модното ревю на марката, на което известни топ модели представиха пролетно-лятната колекция. Пенливото вино „Фрежанет" допълни изисканата атмосфера.
Новото помещение на бутика се намира в оживения център на града, в сграда, която е исторически и културен паметник. Заобиколен от множество ексклузивни бутици, новият бутик на Marc Cain e намерил идеалното си разположение на улица Съборна.
Основната тема на всички колекции на Marc Cain e идеята за съгласуваността,
възможността за комбиниране на различите елементи. На преден план стоят индивидуалността на жените и високото изискване за дизайн и качество.
Колекциите се характеризират със стил от миксове: мъжката парка се феминизира чрез романтични вълнисти краища, нежни дантелени рокли имат игриви мрежести детайли. Актуалните колекции Пролет/Лято 2011 предлагат много различни тематични светове, като Нео романтика или Райско приключение. Всяка жена ще открие любимата си дреха за подходящия случай.
Новият магазин предлага едно шопинг преживяване от специален вид чрез изискания си и ексклузивен интериорен дизайн.
От комфортните и просторни пробни, уютен кът за сядане за придружаващите мъже,
до мотивирания и компетентен относно стила екип от продавач-консултанти, тук не остават неизпълнени желания. Просторната търговска площ предлага перфектните условия в изискана атмосфера, идеална за представяне на колекциите на Marc Cain. Сребристото търговско оборудване позволява на артикулите да заблестят с пълния си блясък.
Визуален акцент е белият излят под. Специалното шопинг преживяване се подсилва особено от елегантната интериорна концепция. Стени в светло зелено и подходящи светлинни инсталации гарантират оптимално представяне на колекциите.
„Мarc Cain съумява чрез идеята за съгласуваността, да подчертае спектъра на една жена – това пасва перфектно на модните изисквания на българските клиентки. След дългогодишна, ползотворна работа, се радвам много на откриването на новия магазин и неговото изискано местоположение с възможно най-добрите съседи." разказва въодушевено франчайз партньорката Илияна Алипиева.
За Марc Cain:
Mark Cain е международна модна компания от премиум сегмента за жени със 105 собствени магазина и над 1500 други търговски площи в престижни специализирани магазини
в 58 държави по целия свят. От основаването си през 1973 в Италия, Marc Cain има
над 700 служители само в Германия и годишен оборот от 184 милиона евро.
Компанията в последните години силно експаназира на немския,
австрийския, скандинавския пазар, както и в Азия.
Колекциите на Мarc Cain отговарят на най-високите стандарти за дизайн, качество и материали и се отличават с чувство за естетика и изкуство, както и иновативно мислене и ексклузивност. Marc Cain Collections обединява чувствени силуети със свежи, бляскави детайли – отразява духа на времето със собствен стил и класа.
Marc Cain Sports са ежедевни облекла и облекла за свободното време: модерна, спортна, изпълнена с радост от живота. Лейбълът обединява модното, младежко чувство с функционалност и грижа за тялото.
(Платена публикация)