Голямата дъщеря на принцесата на Монако и Хановер Каролина, Шарлот Казираги стана рекламно лице италианския моден гигант Gucci. Рекламната кампания се казва "Forever Now" и както всички очакваха 25-годишната красавица със синя кръв изглежда зашеметяващо. Все пак да не забравяме, че Шарлот е внучка на холивудската легенда Грейс Кели, която през 50-те години загърбва света на киното и става принцеса на Монако, след брака си с покойния вече Принц Рение.
Съвсем подобаващо, младата принцеса е заснета за своята първа модна проява от топ фотографа Питер Линдберг.
"Шарлот носи духа на марката ни и то по много елегантен начин. Тя не само притежава истинска грация, но е и много добър посланик на конния спорт, като цяло", казва креативната директорка на Gucci Фрида Джанини, която и в миналото е създавала дизайна на дрехите за езда на Казираги.
Снимка: Gucci
Новоизлюпената моделка, също е очарована от работата си за известния лейбъл. "Gucci винаги успяват да бъдат на върха на модната вълна, без да жертват своята безвременна елегантност", споделя Шарлот.
Рекламата започва да се върти по медиите от четвъртък. Шарлот има двугодишен договор с известната марка, така че ни предстои да видим и други рекламни кампании с хубавата племенница на Принц Албер.