Разцъфналото младо момиче, което се лута между елегантността и екстравагантността разкрива новата модна енергия на Chanel, която е напълно в унисон с духа на времето. Това личи и от моделите на очилата, които са фокусирани върху стилизирани фигури на котка, око на пеперуда, кръг или квадрат в обемни форми. Съществува разбира се и линия с класически рамки – овални и правоъгълни. Колекцията е разделена на три линии – Bijou, Matelasse и Dentelle.
Темата Bijou показва модели с изтънчен блясък и почти космическа лунна чистота на линиите. Логото на марката се откроява в нюанси на злато и платина. За оптимална лекота и комфорт, всеки модел има предпазители от гума или кожа, а рамките са леки като перо. Изящно изваяни „фрески“ са гравирани върху някои от рамките и превръщат очилата сами по себе си в бижу, което украсява нежното женско лице. Кадри от заснемането на колекцията, както и всички модели очила за пролет-лято 2014 на Chanel може да разгледате в галерията.
Кадър от рекламната кампания и от заснемането на един от кадрите ѝ с участието на Алис Делал. Снимки: Chanel press office