Разцъфналото младо момиче, което се лута между елегантността и екстравагантността разкрива новата модна енергия на Chanel, която е напълно в унисон с духа на времето. Това личи и от моделите на очилата, които са фокусирани върху стилизирани фигури на котка, око на пеперуда, кръг или квадрат в обемни форми. Съществува разбира се и линия с класически рамки – овални и правоъгълни. Колекцията е разделена на три линии – Bijou, Matelasse и Dentelle.
Темата Bijou показва модели с изтънчен блясък и почти космическа лунна чистота на линиите. Логото на марката се откроява в нюанси на злато и платина. За оптимална лекота и комфорт, всеки модел има предпазители от гума или кожа, а рамките са леки като перо. Изящно изваяни „фрески“ са гравирани върху някои от рамките и превръщат очилата сами по себе си в бижу, което украсява нежното женско лице. Кадри от заснемането на колекцията, както и всички модели очила за пролет-лято 2014 на Chanel може да разгледате в галерията.

Кадър от рекламната кампания и от заснемането на един от кадрите ѝ с участието на Алис Делал. Снимки: Chanel press office














Сигнали за опасни дървета в цяла София
Райската ябълка е пълна с полезни вещества
От HelpBook: Дупки и повреден асфалт в столичния район "Слатина"
Защо виждаме петна пред очите
Опасна ли е за Земята черната дупка Gaia BH1
Как да пробудим съзнанието си
В САЩ откриха, че човешкото сърце е способно на самовъзстановяване
Най-голямата паяжина в света е открита в пещера между Албания и Гърция
Спортът по телевизията днес, 6 ноември
Мачовете по телевизията днес, 6 ноември
България го закъса: Съдбовно решение за Карлос Насар
Цървена Звезда продължава да гази в Евролигата
Дневен хороскоп за 6 ноември, четвъртък
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
5 кристала, които ще повишат вибрацията в дома ви
2 зодии с голям напредък до края на 2025
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Остави коментар
molly13
( преди 11 години )