Модното дуо Доменико Долче и Стефано Габана завладяват и света на козметиката. Новата колекция грижа за кожата „Dolce & Gabbana Skincare” комбинира в себе си едновременно сицилианските корени и традиции, модата и женската красота.
Линията е създадена в партньорство с P&G Prestige – корпорацията, стояща зад лансирането на колекциите грим и аромати на модната къща.
Специалното в козметиката на “Skincare” е комбинирането между съставки като сицилиански зехтин, витамин В3 и копринен протеин серицин, които подмладяват кожата, оставяйки я с незаменимо усещане за свежест.
Тройната хидратация се прилага еднакво добре в линията "Essential line", която представя своеобразно обобщение на най-необходимите продукти за ежедневна грижа и линията"Aurealux" – луксозна терапия, включваща маска, серум и гел за очи.
„Dolce & Gabbana Skincare" е основана в една проста истина – красивата кожа, изпълнена с живот, има силата да завладява другите!“ - каза самият Доменико Долче за новото попълнение към модната къща.
Дебютната козметична колекция официално се сдоби и с нова рекламна кампания, в която участие имат моделите Фей Фей Сун, Кейт Кинг, Анаис Мали, Гинта Лапина и Андреа Диакону, някои от които са ни познати вече няколко сезона като рекламни лица за Dolce & Gabbana.
Кадрите в рекламната кампания са дело на норвежкия фотограф Солве Съндсбо и представят красотата на свежата и здрава кожа.
Дебютната козметична линия „Dolce & Gabbana Skincare” вече е достъпна за продажба в луксозния бутик Harrods, а първите кадри от нея можете да видите в галерията ни.