След като оглави класацията на Forbes за най-богатите модели в света с общо богатство от $42 милиона, бразилката Жизел Бюндхен застава като модно лице в последната кампания на американската марка Stuart Weitzman за есен-зима 2014.
Дизайнерът на луксозни обувки демонстрира последните тенденции при аксесоарите за сезона, издържани в асиметрични дължини и изискани материали. Черно-белите кадри са дело на модния фотограф-легенда Марио Тестино, който заснема бразилския модел буквално „по бели гащи“.
Стилистиката на Жизел Бюндхен е издържана в елегантни връхни дрехи като кашмирени пуловери и кожени якета, а в долната част е само по обувки. Креативният подход за акцентиране изцяло върху обувките на Stuart Weitzman поставя фокус върху ефектите с лак и класическата цветна палитра от черно, беж и метални отблясъци.
Разнообразието от модели в кампанията обхваща едновременно коктейлни сандали на висок ток с тънки каишки и есенни ботуши над коляно, изработени от кожа и велур.
Със сигурност, освен от обувки, дизайнерът разбира и от световноизвестни модели. Рекламно лица за неговите кампании са били имена като Кейт Мос и Наталия Водянова.
Минималистичните кадри целят да представят на аудиторията интимната връзка между една жена и нейните обувки.
Всички кадри от кампанията можете да видите тук.