Многобройните подмарки на Giorgio Armani открояват силното присъствие на наложилата се от години Armani Exchange.
Вдъхновена от урбанистичната шик култура в градски условия, линията се конкурира по ценови клас със значително по-достъпните марки, предлагащи висша мода за всеки ден.
Италианската модна къща прави своеобразно завръщане към корените на така наречената „улична мода“ със своята кампания за есен-зима 2014. Сред рекламните лица, представящи последните предложения на марката е световноизвестният модел, канадецът Саймън Несман, оглавявал кадри на модни къщи като Versace, D&G, Givenchy, Calvin Klein, Lanvin, Gap, John Galliano и други, както и в музикалния клип на Мадона от 2012 година – „Girl Gone Wild“.
Кадрите са дело на модния фотограф Себастиан Ким, който умело улавя градската концепция, представяйки я чрез индивидуални портрети и контрастни близки планове на черен фон.
Спортният стил със съвременна стилистика е издържан с черно, спортно кожено яке, дълги палта и задължителните за сезона и марката цветни качулки. Класическите монохромни комбинации са съчетани с наситени нюанси на яркочервено, внасящо цветната нотка на смел акцент в силуета.
Задължителни в гардероба на Armani Exchange за есен-зима 2014 са белите ризи и блузи, които се съчетават с мини дължините на кожени панталони и сиво вълнено палто.
Всички кадри от кампанията на Armani Exchange за есен-зима 2014 можете да видите тук.