В началото на годината от Burberry обявиха, че за първи път в историята на модата Кейт Мос и Кара Делевин ще позират заедно за модната къща.
Рекламната кампания вече е факт и представя английските традиции за новия аромат на марката – My Burberry.
Проектът е дело на фотографа Марио Тестино и съдържа както кадри, решени в черно и бяло, така и специален видеоклип.
Облечени само в иконичния тренч на марката и седящи върху новия дизайн за бутилката на парфюма, Кара Делевин и Кейт Мос демонстрират завиден стил и британска красота.
И двата супермодела са били главни лица в рекламни кампании на Burberry за различни сезони, но за първи път в историята на модната къща позират заедно.
Парфюмът My Burberry тематично е вдъхновен от традициите и историческото наследство на „класиката в жанра“ – британският тренч, и улавя дъха на английска градина след дъжд, интерпретиран със съвременни флорални аромати.
Връхните нотки са от сладък грах, бергамот, здравец, златна дюля и сърцевина от фрезия, обградени в основа от пачули и рози.
Бутилката пресъздава със своя дизайн най-характерните черти в силуета на британския тренч – геометрична капачка и специална панделка, почитаща иконичната материя, създадена от Томас Бърбъри преди повече от 100 години.
Парфюмът е достъпен за продажба със специална онлайн персонализираща услуга, която дава възможност всеки клиент да изпише своите инициали, които да бъдат гравирани в основата на бутилката, превръщайки My Burberry едновременно в лично бижу или перфектен подарък.