От Dior показват несравним опит с аксесоарите, демонстрирайки елегантна класика с неочакван спортен обрат.
За есен-зима 2014 селекцията в кампанията е сведена до дръзки модели обувки и иконични чанти.
Кожата от влечуги се откроява като една от задължителните тенденции, обхващаща почти всички предложения в колекцията.
Рекламно лице за френската модна къща е моделът Фей Фей Сун, която застава пред обектива на Уили Вандерпере за заснемането на портретни кадри на фона на изискан и семпъл интериор и мека мебел в неутрален беж.
Бизнес вдъхновението във формите на кожените чанти подчертава строгата геометрия, при която на фокус е цветното съпоставяне между правоъгълници в различни цветове.
Спортната бизнес тематика, макар и контрастна, пресъздава френския стил и експериментаторски дух, интерпретиран с помощта на майсторска изработка и традиции.
Хибридните обувки, представляващи уникална смесица между маратонка и елегантен коктейлен модел на висок ток взима най-доброто и от двата модела. Острата, класическа форма е използвана за горна част, а аеро подметката, присъща на спортните екипировки е „приложена“ над тока.
Спортните маратонки на Dior, макар изцяло издържани в стандартни форми, са обсипани с масивни и блестящи инкрустации, което позволява съчетаването им със значително по-елегантни силуети.
Цветната палитра е издържана в разнообразни нюанси, контрастиращи помежду си – червено, цикламено, класическо черно, жълто и пастелно розово.
Всички предложения в кампанията вижте в галерията.