Своеобразното обобщение на най-доброто от Седмица на модата продължаваме с изместването на фокуса от Ню Йорк към Лондон.
Модната столица горещо прие звездния повод на креативните директори Джорджина Чапман и Керън Крейг, които отбелязаха юбилейната 10-та годишнина на модна къща Marchesa.
Празничната колекция за пролет-лято 2015 демонстрира една различна идея за британските кралски особи, изградена от края на 60-те години и началото на 70-те.
Уникалната смесица между духа на фестивала в Удсток, рок традициите и екзотичните нишки се комбинират с иконичния почерк на модната къща в създаването на силуети, издържани в стила на червения килим.
Предложенията изобилстват от бял тюл и дантела, „обсипани“ с многоцветни флорални бродерии. Свежата цветна тенденция за пролет-лято 2015 е интерпретирана от Marchesa във формата на „деца на цветята“, облечени в дълги и феерични рокли и символизиращи бохемската линия.
Асиметрията в силуетите е подчертана с поставянето на едно рамо, а романтичният поглед, като емблематичен почерк на Джорджина Чапман и Керън Крейг, ни представя една нова, съвременна версия на Мария Антоанета.
Фауната в колекцията е интерпретирана с птици, ръчно изрисувани върху роклите и жилетките с гол гръб.
Чистата коприна, ръчното драпиране, дантелените граници на роклите, пайетите и материите като жакард и тюл създават иконичната пищност, а пастелната цветна палитра от бледорозово, сиво и синьо пресъздават чистотата и комплексността на колекцията за пролет-лято 2015 на Marchesa.