През последните няколко сезона Burberry са особено активни в творчеството и артистичното си вдъхновение.
Независимо от разнообразието на тенденции, което предлагат, от модната къща стриктно се придържат към задължителните английски традиции, интерпретирайки ги с нотка модерен дух и женственост.
С представянето на колекцията за пролет-лято 2015 от Burberry изненадват с няколко основни акцента – на първо място силуетите и на второ място възможността, която предоставят на своите клиенти, да поръчат и закупят силуетите онлайн по време на тяхното представяне.
С тази си стратегия, от Burberry за пореден път демонстрират своята обвързаност с навлизането на технологиите в света на модата като изкуство.
Креативният директор, Кристофър Бейли, предоставя възможността да се насладим на крехки и деликатни рокли от плисиран тюл и поли, решени в богата цветна палитра.
Утилитарният характер на предложенията вдъхновява якета от деним с висока талия и завръщането на една тенденция от миналия сезон – пеплум къдриците. Класическият и традиционен тренчкот е издържан във флоралните мотиви, изписан в цветни илюстрации, които като че са взаимствани от кориците на артистична книга от 40-те години.
Многоцветните сандали завършват цялостната визия на силуетите, а белите спортни обувки се придържат към посланието на модната къща, че всичко изглежда добре, съчетано с бели и практични аксесоари.
Симбиозата между ретро, спортно и урбанистично създава усещането за една типично британска колекция, която събира поколенията. Доказателство за това са двете нови лица на Burberry – Кейт Мос и Кара Делевин, за които, отново по традиция, са отредени места в първия ред на ревюто.
Колекцията на Burberry за пролет-лято 2015 година развива концептуално тенденцията за спортното вдъхновение, която видяхме по време на Седмица на модата в Ню Йорк, допълвайки я с нотка на женственост и грация в Лондон.