Италианската модна къща, превърнала се в символ на стила и женствеността, представя своята нова кампания за есен-зима 2014.
Нестандартният почерк и емблематичен подход към силата на индивидуалностите акцентират върху идентичността, която всяка жена носи в себе си.
Кадрите в кампанията се фокусират върху студийните портрети на световноизвестни модели като Аня Рубик, Суви Копонен, Наташа Поли, Надя Бендер, Джоан Смолс и Ракел Цимерман, които застават пред обектива на звездното фотографско дуо Мерт Алас и Маркус Пигот.
Предложенията от колекция есен-зима 2014 са издържани в силно вдъхновение от ретро духа на 60-те години, пренесени в класическата А-линейна кройка на полите, меките палта до коляно и високите кожени ботуши.
Цветната палитра е издържана в задължителните за сезона пастелни нюанси на топли и земни комбинации между розово, зелено, лилаво, синьо и кафяво.
Анималистичният принт дръзко интерпретира естествено красивите шарки на леопард, а детайлите от органза завършеци по ризите умело се комбинират с обемни ефекти с косъм.
„С тази кампания исках да създам модерни, емоционални портрети, които резюмират същността на жената Gucci – индивидуална, силна, чувствена и бляскава“, сподели креативният директор на италианската модна къща Фрида Джанини.
Кадрите от кампанията можете да видите в галерията.