Една от най-известните котки в света безспорно е тази на дизайнера Карл Лагерфелд.
Шупет е водещо и основно вдъхновение на Кайзер Карл по създаването на едноименната линия Karl Lagerfeld. Този сезон, домашният любимец се сдоби със собствена линия аксесоари, благодарение на своя собственик.
Предложенията в линията са изработени от анимирани версии на Шупет, макар че е представена една малко по-различна страна. Досега, във всички фотосесии, в които главна рекламна звезда е била котката, сме виждали нейната тиха и типично по животински сладка, пухкава страна.
В аксесоарите на Karl Lagerfeld, обаче, образът е фокусиран върху дивият, капризен и дори леко ядосан образ на котките.
Тематично, колекцията е кръстена „Monster Choupette”, загатваща за леко чудовищно настроение.
За сметка на това, обаче, аксесоарите са изключително закачливи – от обемната чанта, през стилен черен шал, портмонета до малки чантички в беж и тъмно синьо.
Ликът на най-известния домашен любимец в модната индустрия е изработен от смела цветна палитра и комбинации между наситени нюанси на червено, жълто, синьо, зелено и черно.
Дебютната колекция аксесоари на Шупет от Karl Lagerfeld се очаква да бъде достъпна за продажба през ноември.
Изделията от линията „strong>"Monster Choupette“ можете да видите в нашата галерия.