Изненадите, които следват една след друга, определено са най-добрият начин за задържане на интереса.
От ювелирна къща De Beers доказват нагледно силата на дебюта със своята кампания за есен 2014.
За първи път от седем години насам марката наема модел за рекламно лице на своя кампания и тази чест се пада на красавицата Андреа Диакону.
Тъмнокосата румънка е заснета в черно-бели кадри, дело на фотографката Мери МакКартни, с която De Beers също отбелязват дебютната си съвместна работа.
Концепцията за „първи път“, която очертава линията на рекламната кампания е вдъхновена от предстоящото през октомври дебютно представяне пред широката аудитория на пълната колекция De Beers Aria.
Линията ще съдържа в себе си бижута висок клас, смели дизайнерски решения и красиви часовници.
Към официалните кадри в кампанията за есен-зима 2014, от De Beers представят и специална селекция от „зад кадър“, в която можем да проследим целия процес по създаване на проекта.
Всички кадри можете да видите в галерията.