Точно навреме за настъпващия сезон, от Saint Laurent представят своята рекламна кампания за есен-зима 2014.
Дозата си силно вдъхновение, от модната къща черпят и съответно представят на два пъти.
В първата част от кампанията, като главно лице застава Валери Кауфман пред обектива не на някой известен фотограф, а на самия креативен директор на модната къща.
Очевидно Хеди Слиман се справя добре в своето ново амплоа, с което се изявява вече няколко сезона.
Първите кадри са изцяло портретни и демонстрират силно вдъхновение от rock`n`roll с елегантна стилистика.
Втората половина на рекламната кампания на Saint Laurent отново е дело на креативния директор на модната къща, но този път в главната роля на рекламно лице влиза Грейс Хартуел.
Подобно на първата половина, кадрите са решени в черно-бяла стилистика, издържани в тъмно, дори леко готик настроение.
Значително по-раздвижените пози на модела внасят усещане за лекота в силуетите, характеризиращи се с плисирани поли, елегантни шапки с голяма периферия и ретро вдъхновени палта.
Втората част от рекламната кампания за есен-зима 2014 е заснета на фона на космополитния град на ангелите – Лос Анджелис.
Специално място в цялостния проект на Saint Laurent е отредено на масивните метални детайли, обхващащи едновременно копчетата, инкрустациите по яките и аксесоарите.
Кадрите от двете части на рекламната кампания можете да видите в галерията.