След няколко изключително успешни появи на Шарлот Фрий, сега американката дебютира в първата си рекламна кампания за Chanel.
Моделът е изключително популярна сред модните среди като „Момичето с розовата коса“, заради дръзкото коафьорско решение за бонбонен нюанс, който се превърна едновременно в нарицателно и отличителен белег.
Кадрите в кампанията са дело на креативния директор на модната къща, Карл Лагерфелд, който умело заснема нежните нови предложения при слънчевите и диоптрични очила.
Тенденцията за издължени форми тип „котешко око“ владее и сезон есен-зима 2014, решени в смела цветна комбинация между кафяво и златист беж, нежно преливащи в рамките.

Блестящите инкрустации внасят усещане за лукс и движение по моделите, а специално място в кампанията е отредено на иконичния костюм в две части, съчетан с дръзката розова коса на модела.
Всички кадри от рекламната кампания можете да видите в галерията.














Задължителни ястия за трапезата на Архангелова задушница
Задържаха петима души за смъртта на внука на Робърт де Ниро
Учени откриха, че почвата има памет
Метеороид с размерите на микровълнова печка прелетя рекордно близо до Земята
Квантовата връзка излиза в Космоса: Европа изстрелва спътника Eagle-1
Извънземните светове могат сами да произвеждат своята вода
Световноизвестен треньор отряза Лудогорец
Левски - ЦСКА, Лудогорец - ЦСКА 1948 за Купата на България?
Голяма промяна в ЦСКА: Кюстендилеца каза какво мисли
Дневен хороскоп за 31 октомври, петък
Лесно предястие: Рулца с пушена сьомга
Признаци на токсичната връзка: как да я разпознаем и как да се справим
Има ли връзка между метаболизма и сексуалната активност?
3 мистични билки, които се използват в медицината и днес
Стартира кампанията „Цената на красотата“ срещу рисковете от нерегламентирани естетични процедури
Хроничният стрес и зачатието – как кортизолът променя овулацията и сперматогенезата?
Остави коментар